Uitgaan in Friesland onder 18

ik ga tijdens Pasen met mijn familie naar Friesland en ik zou daar graag een avond met wat neefjes en nichtjes uit willen. Nu is het probleem dat ik geen idee heb wat er allemaal zit in Friesland waar wij binnenkomen. De leeftijden verschillen tussen de 15 en 18( op een paar dagen na doen ze daar moeilijk over qua drank?). Wij zitten in een dorpje Lollum dus iets in de buurt zou ook fijn zijn. Liefst niet verder dan een half uur met de auto. Ik hoop dat iemand iets kent waar we heen kunnen, het enige dat ik kon vinden is the dance factory? Maar dat is ook 16+.

TDF is het enige wat ik kan bedenken. Je kunt ook naar Leeuwarden gaan, maar daar zijn ze vrij streng qua leeftijd. In de dorpen zijn soms wel kleine barretjes ofzo en vaak zijn ze daar niet heel streng. Maar ik ken daar alleen een paar van in het oosten van Friesland…

Die gok zou ik niet nemen… Ik word overal waar ik kom in Leeuwarden eigenlijk gecontroleerd. Er zit misschien wel ergens een kroegje tussen waar je in komt, maar dan moet je echt heel erg geluk hebben.

Ja, ik ook! Ik denk dat je alleen Scooters kan proberen, daar ben ik wel binnengekomen toen ik geen 18 was. Alleen dat is niet echt een leuke tent voor een groepje vrienden.