uitgaan in enschede

Hey, ik en vriendinnen willen uitgaan in Enschede, maar de meeste discotheken zijn 16+, en de meeste van ons zijn nog 15. Dus is iemand bekend met discotheken waar de minimumleeftijd 1 jaartje jonger ligt? :slightly_smiling_face: Alvast bedankt!

De meeste discotheken in Enschede zijn 16+?
Hah, was het maar waar. Maak er maar gerust 18+ van. Er is er maar één 16+ en dat is Revelation (waar het erg saai is, trouwens).
En de controle is overal ook erg streng.
Je kunt het altijd proberen natuurlijk, maar ik denk dat je weinig kans maakt…

ga naar de teenageparty in Lucky&co (Rijssen)
moet je wel met de trein=D

ik denk dat je ergens in overijssel woont?
teenageparty in lucky(rijssen) of newyork(hengelo) raad ik je niet
echt aan. dat is een ranjaparty voor uitgelaten bruggers. (wel erg
leuk als je zelf brugger bent)
er zijn niet zo heel veel discotheken van 15+ meestal is het 16+ of
18+. je kunt naar zaaldijk in lemele gaan, daar is het wel 15+ wel een
boerentent hoor, maar best gezellig ( niet te vergelijken met discotheken
in de stad, maar dat hoeft ook niet toch? )

yeeh, enschedeers? :’)

ik ken weinig uitgaansplekken, want ik ga nooit uit.
maar misschien lijkt new york je wat in hengelo, hahahaha
al denk ik neit dat het een leuk uitgaansplekje is.

De NewYork is toch juist voor 16+ en soms ook ouder? :stuck_out_tongue:
http://www.empirenewyork.nl/
^Die toch? Controleren ze daar ook streng? Of bedoelen jullie die niet…

ATAK :headbang2 maar daar moet je boven de 16 voor zijn dus ik weet het niet…

Atak is inderdaad 16+ ja. Maar ze controleren niet altijd even streng, gewoon proberen en anders zeggen dat je je id bent vergeten en er een zelfverzekerd verhaaltje omheen lullen. Hetzelfde geld voor revelation ( die overigens niet eens zo heel erg is hoor (: ) En anders gewoon nog even een jaartje wachten?

ja maar je kunt moeilijk met een groep vriendinnen allemaal je id zijn vergeten … is een beetje raar.

Nouja als je met niet al te veel gaat kan het wel. Of met vrienden mee die 16 zijn :] en anders gewoon een jaartje wachten haha.

Als iedereen 16 is en ik ben 15, laten ze mij dan buiten staan? :stuck_out_tongue: hahah

Je kan ook naar Tijs in Lattrop gaan. Vaak gaat er wel een busje. De minimum leeftijd is daar 15+. Best leuk om daar heen te gaan. Heb het altijd wel gezellig gehad daar. Succes met je zoektocht;)
Liefs

Tijs kinderparadijs ;p

Volgens mij is Tijs in Lattrop dan de meest ideale optie, aangezien je als 15-jarige dan gegarandeerd binnenkomt. Tijs is alleen wel alleen op vrijdagavond, dus niet zaterdags. Het is met bussen vrij makkelijk te bereiken.

Iedereen bedankt voor de reacties! :stuck_out_tongue:
Ik ga wel gewoon proberen bij NY, want Tijs is geen optie hahah
Ik zie wel of ik erin kom…

3 gezusters,

okee die is ook voor 18 + maar daar kom je heeul makkelijk binnen ;p

En jij bent 12? :stuck_out_tongue: Kom je dan nog steeds binnen?
:grinning:

haha neeeh, was het maar waar :slightly_smiling_face:
maar mijn zus die kwam ook binnen toen ze 15 was ;p

Haha, valt wel mee :’) wij gingen een keer in Almelo naar de Waag (voor degenen die het misschien kennen ;p) en we deden gewoon alsof we allemaal ons ID waren vergeten, alleen 1 meisje met de ID van haar zus die wel 16 was, liet m zien en toen mochten we erin :grinning: haha. oke lekker offtopic.

Ik zou in Enschede niet iets weten… Maar Tijs is wel 15+, dat is in ehhh… zo’n dorp. Lattrop of zo? ;p Moet je wel iets regelen met vervoer. oh laat maar ik zie nu dat tijs geen optie is, haha

niet in Enschede , maar in Lemele.
daar zit zaal Dijk. en dat is voor 15+

lucky blijft beste.