Uitgaan in Blankenberge

Hoi!
Ik wil samen met mijn vriendinnen deze zomer graag naar Blankenberge een week op vakantie. Nou hoorde ik dat je maar 3 dagen in de week daar uit kan gaan? Weet een van jullie of dit waar is? En zo ja; zijn er nog leuke clubs/barren daar? En is Knokke ook leuk met niet te veel kakkers?

Hee!

Ik ben in de zomer van 2010 ook met vriendinnen op vakantie naar Blankenberge geweest. Heb echt zooo’n geweldige tijd daar gehad! Dat van 3 dagen uitgaan klopt volgensmij niet, want wij gingen gewoon elke dag uit. Een nadeel: er zijn maar 2 discotheken, maar 1 ervan is echt niets…er was ook bijna nooit iemand… De andere discotheek Ibiza was wel echt leuk! Wel klein, maar elke dag veel mensen. Echt een leuke tijd gehad toen!

Ben zelf ook in Knokke geweest om te shoppen, maar vond de plaats niet echt iets.

Als je nog meer vragen hebt, vraag maar raak! Hahah!

^heeel erg offtopic, maar shopaholicaa27, hoe is het op school? Je zou me nog steeds noten, haha :wink:.
Ontopic: geen idee, upje voor jou!

SPAZZOLINOOOOO! SORRY! Ik ben serieus gewoon vergeten dat ik met jou aan het ‘‘noten’’ was!? Ik gaaa nu meteen een note sturen! Schandalig van mij!

DUBBEL

bedankt!
Weten nog meer mensen toevallig of je daar gewoon al die dagen uit kan gaan?
Anders willen mijn vriendinnen naar appelhof maar ik ga veeel liever naar blankenberge!

@shopaholicaa: Knokke is idd niet echt thé place to be om te shoppen, tenzij je Gucci e.d. kan veroorloven… Je was beter naar Brugge geweest :stuck_out_tongue:

Om eerlijk te zijn vind ik Blankenberge niet echt leuk. Er lopen veel rare mensen rond :stuck_out_tongue: Maar ik ken iemand die er woont, ik zal eens vragen wanneer je er kan uitgaan in de zomervakantie. Ik denk wel dat je er normaal iedere dag kan uitgaan. (:

Ik vind blankenberge doodsaai.
Ik heb eens geprobeerd er uit te gaan, wat een faal.
Het lijkt wel of er woont geen jeugd (volgens mij is het grootste aantal bewoners ook wel ouder)
Oostende lijkt me beter. ook om te shoppen!

haha ja, we konden idd niet echt leuke winkels vinden, zoals de h&m enzo. We zijn alleen bij de Mango en Espirt binnen geweest, maar voor de rest hadden we ook niet echt andere winkels gezien, haha! Dus dat was niet echt leuk.

Ik ben al een paar keer naar Brugge geweest, daar kun je idd goed shoppen! Maar ook in Oostende, daar zeker :wink:

Maar weetje, als je in de zomervakantie gaat, zijn er met het uitgaan wel veel jongeren hoor! Bij ons op de camping waren er ook veel jongeren, wij stonden op een speciaal jongerenveld, echt gezellig! Ik vond het uitgaan daar wel leuk, maar als je van een beetje afwisseling houdt (verschillende discotheken) kun je idd beter niet naar Blankenberge gaan, omdat er daar maar eentje is zoals ik al zei.

Weet je je kan ook naar Oostende gaan is ook aan de Belgische kust in de zomer heb je daar het Q-Beach house serieus geamuseerd deze zomer
Kan je fijn shoppen alle merkjes hebben er wel hun stekje
ik weet niet zeker of deze dingen nog allemaal bestaan in oostende maar ik vond dat er leuke dingen bijzaten
Bazz Lounge: Cocktails aan 6¤ het stuk, heerlijke stoelen om te loungen !
Twilight: Punk/hard rock cafe veel volk weinig zit plaats. Leuk als je van dit soort muziek houdt
Le Domé: Toffe tent zit vaak bomvol.
de Langestraat in Oostende is vooral de uitgaansbeurt