Uitgaan Ibiza privilege

Hoi! Ik ben met mijn vriend op vakantie in ibiza, en we wouden vanavond naar privilege (grootste club ter wereld). Maar ik hoorde net dat de leeftijd 18+ is. Ik ben dus 17. Nou heb ik in Nederland eigenlijk nooit veel moeite om binnen te komen bij en 18+ club maar omdat privilege hartstikke duur is wil ik wel even zekerheid voordat ik het erop durf te wagen. Heeft iemand hier Mischien ervaring met de leeftijdscontrole van privilege of kom je met studentenpas wel makkelijk binnen ofzo?

Op Ibiza controleren ze zeer streng in clubs, en zeker in Privilege. Ik zou het er niet op wagen.

Overigens kan dit ook in het Algemeen Reis Topic.

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/246748

Voortaan graag eerst de zoekfunctie en/of Google gebruiken.

ik vind deze vraag niet in het reis topic passen, maar ik kan je er niet mee helpen, hopelijk anderen wel!

Ik hoorde wel van veel mensen dat er streng gecontroleerd word dus als je echt graag wil zou ik voor een nep id zorgen.

ik mag zelf nog niet uit maar mn broer was 17 en werd over 2 maanden 18 en hij wilde uit in de pacha, maar ze vertrouwden het niet dus wilden z’n id zien en hij kwam er dus niet in… ligt er ook aan hoe oud je geschat wordt enzo. dus sws voor een nep id zorgen of zorgen dat je er heel oud uitziet haha.

Waarom reageer jij op alle topics alsof je alles zo goed weet, terwijl je niet eens een moderator o.i.d. bent? Het zijn niet jouw zaken, als er echt iets is zien de moderators dat wel. Stop alsjeblieft en geef die mensen die zo’n topic maken nog een beetje plezier want het is verschrikkelijk irritant om zo’n reactie te krijgen dankjewel.

Sorry hoor, maar ze doet gewoon een poging het topic georganiseerd en netjes te houden. De moderators hebben ook gewoon een leven buiten Girlscene en die zijn er ook niet altijd. Misschien is het bij dit topic wat misplaatst, maar over het algemeen vind ik het goed dat er mensen zoals zij zijn die zich om het forum bekommeren.

En ik vind het van vrij veel lef getuigen om iemand zo af te kraken met je ‘stop daarmee want het is verschrikkelijk irritant om zo’n reactie te krijgen dankjewel’ terwijl je zelf pas net om het hoekje komt kijken met je 22 berichten.

Hm, maakt het echt uit hoeveel berichten ik heb gepost? Ik kijk toevallig elke dag op Girlscene en ik vind het een erg leuk topic waar iedereen zich thuis mag voelen. En ik snap natuurlijk dat het forum netjes moet blijven daar ben ik ook een voorstander van, maar aangezien van de meerdere reacties van haar wilde ik haar er even op attent maken dat het nogal irritant is voor andere lezers. :slightly_smiling_face:

In principe maakt het aantal berichten niet zo veel uit nee, maar het komt nu zo over alsof een nieuweling wel even de betweter kan gaan spelen. Wij kunnen verder ook niet zien dat je elke dag meeleest.

Meisjes, dit topic ging over een club op Ibiza, niet over wie elkaar wel of niet aardig vindt, het zou een beetje lullig zijn als hier een slotje op komt omdat er een discussie tussen 2 meiden is ontstaan, zonder dat TS een antwoord heeft gekregen.
Dus voor alle andere lezers is het beter als jullie dit in een note uitvechten, of gewoon helemaal niet:)

OT: Sorry, ik kan je niet helpen, geen ervaring. Maar ik zou het er op wagen, het is toch zo dat je eerst binnen gelaten moet worden voordat je moet betalen? Als dat zo is heb je niks te verliezen. Ik weet niet hoe hoog de entreeprijs is?

Trol

Slotje op dit topic, dit kan best in het Reis topic, het loopt uit op een discussie en waarschijnlijk heeft ze haar beslissing al genomen, omdat ze zegt dat ze vanavond gaat.