Uitgaan Blanes > Schoenen?

Ik ga dus op vakantie naar Blanes.
Hartstikke leuk, gaan veel uit enzo, neem allemaal jurkjes mee.

Maar ik besef me net dat ik gewoon alleen een paar zwarte slippers heb + een paar hele hoge pumps.

Die pumps zijn dus echt geen succes om een hele avond op te dansen enzo, en die slippers, tsja.

Vinden jullie ballerina’s kunnen onder een jurkje?
Of zou ik dan leuke sandaaltjes nemen ofzo?
(Foto’s? Wel low budget als het kan+niet alleen online)

ballerina’s kan prima
evt kunnen lage allstars ook nog wel
ik zou geen open schoenen doen ivm glas, lijkt me niet fijn om dat in je voet te krijgne.

Bij H&M hebben ze leuke sandaaltjes!

Dat is waar.
Maar lage allstars onder een jurkje?

Ik heb wel zwarte vans?

ik ga ook naar blanes en ben van plan om van die 10 euro ballerina’s te kopen die ik dan na de vakantie wegflikker omdat ik het zonde vind als me andere schoenen kapot/vies worden bij het uitgaan daar
maar zwarte vans kunnen makkelijk onder een jurkje en lage allstars ook vind ik :slightly_smiling_face:

Ballerina’s / all stars kunnen prima. Ik denk niet dat er veel mensen in een overvolle club op je schoenen zullen letten en who cares? je ziet ze toch nooit meer!

Haha das eigenlijk helemaal waar!

Ja, ik haal ook maar van die 10 euro ballerina’s denk ik :slightly_smiling_face:

ik denk dat het beter is om goede lekker lopende schoenen te hebben want ja je ziet ze toch nooit meer. het zijn wel jou voeten toch?

ik ga ook naar blanes!
moet ook nog even nadenken wat ik allemaal meeneem!

Oeh gezellig, wanneer? (A)

Ja, ik begin nu te bedenken wat ik mee moet nemen en raakte ineens in paniek dat ik alleen slippers of pumps had. x’)

ik ging vorig jaar ook naar spanje
maar echt geen hakken ofzo aan doen hoor, waarom zou je x]
en voor de rest vind ik dat eigenlijk alles wel onder een jurkje kan hoor

pumps aan en ballerina’s in je tas. Als je last krijgt van je voeten kan je dan omwisselen =)

ballerina’s is echt niet chill, die zijn open en dan gaat iedereen op je voet staan, worden ze vies, of glas erin, etc. ik zou eerder je vans aandoen idd, of all stars. of simpele gympjes. iig schoenen die wel min of meer beschermen maar waarvan het niet zo erg is als ze ranzig worden. ik ben één keer uitgegaan met witte all stars en in heb ze nooit meer schoon gekregen.

Simpele H&M gympen kunnen ook heel goed onder jurkjes! =)

ik doe gewoon mijn ballerina’s/sandaaltjes aan of mijn pumps in lloret hoor…
Maarja ik loop ook dag in, dag uit op mijn pumps.

Ik ga echt geen tas meenemen x’)

Tassenhaat hier. (A)

Hahaha, ik heb vorig jaar precies hetzelfde gedaan… mijn 10 euro ballerina’s
hebben het overleefd! stiekem heb ik ze nu nog aan xD

@ xlauaa: Dat hebben vriendinnen van mij ook gedaan(toen we naar salou gingen), ze hebben gewoon een paar cheapy ballerina’s gekocht en die met uitgaan aangedaan en naderhand weggegooid. Daar let namelijk toch niemand op wat je aan je voeten hebt.

Oke, waar koop ik 10 euro ballerina’s? o-o

Ik ging in Blanes de hele tijd uit op of mijn slippers, of sandaaltjes.

Is daar reuze normaal.