Uitgaan Amsterdam

Hee.
Wij zijn 15 en willen graag een keerjte uit in A’dam. Weet iemand een leuke club waar je een beetje makkelijk binnen kan komen? Danku !
xx

ik denk dat je minstens 16 er voor moet zijn maarja ik heb geen idee woon er niet en nooit daar uitgeweest ofzo.

We weten dat je voor de meeste 16 moet zijn, maar er is toch vastwel iéts waar ze niet streng controleren en waar we wel inkomen?

in café’s waar alleen maar ouwe lullen zitten, daar kom je altijd in.
maar, nee ik heb geen idee

maak daar maar 18 van :wink:

Ik woon in Amsterdam, ben nu 16, ging op mn 15e ook al uit. Tip is Dansen Bij Jansen; beetje stomme naam maar wel heel gezellig. Het is officieel een studentenclub maar je komt er vrij makkelijk in. (toegang rond de 4 euro).

Je hebt er geen fuck aan als je uit wilt gaan en je bent nog geen zestien… behalve als je er mensen kent die je binnen kunnen krijgen en drank kan geven maar jullie kennen er niemand dus je komt
A. in en leuke club niet binnen
B. in een café / bar/ kroeg wel
C. je krijgt nergens alcohol…

Dus je hebt er echt niets aan…
MAar idd dansen bij jansen is ziek leuk!

Je kan je indrinken van tevoren en dan naar een café of minderjarigenuitgaansgelegenheid gaan ? (die zijn er zeker, want bij ons gaan 14 jarigen ook VOL uit)

Nou woon der ook hoor;) maar je komt niet in de vette dingen, come on dansen bij jansen is VERSCHRIKKELIJK!

Je komt niet zo makkelijk in paradiso of melkweg enzo.
Ben zelf 19 dus ik heb het makkelijk en in de dingen voor 21 ken ik mensen dus gastenlijst:)

Hee, wij zijn gister naar Dansen bij jansen geweest, we kwamer d’r heel gemakkelijk in en was gezellig ! :]
dankuu

Nog iets anders? Aan dansen bij jansen heb ik slechte herrineringen, viel ik flauw op een schoolfeest haahah
maar ook gewoon andere tips?

Dansen bij Jansen is inderdaad makkelijk in te komen, maar je moet het maar treffen of het druk is. Het is altijd druk of rustig.

Maar ik ben ook 15 (Maar ik bof met vrienden van in de 20) dus ik kan meestal de clubs wel in.

Maar je hebt op rembrandtsplein en leidseplein heb je ook genoeg kroegen (Spui bij DBJ ook)

Ik hou van de Same Place <3 Maar dat is 18 plus.

Sorry, ik weet het ook niet, ik zou nog effe een jaartje wachten als ik jou was :wink:

upje! ik ga binnekort naar amsterdam met een vriendin om uit te gaan en aangezien het best groot is is het denk wel handig om te weten waar we heen kunnen gaan. we houden wel van iets waar je kan dansen in ieder geval (:

@Hierboven
Ga desnoods naar het rembrandtplein
daar heb je leuke cafe’s (1 daarvan is Cafe Nasty. Haha ben er 5x geweest…), ik hoef niet perse te dansen, of in een zweterige ruimte te staan. Amsterdam is sowieso leuk, en het is ook leuk om uittegaan.