Uitgaan Amersfoort?

Hey meiden!
Ik ga binnenkort in Amersfoort wonen maar ken de stad eigenlijk niet zo goed.
Dus ik dacht; er zijn op girlscene zeker weten meiden die uit Amersfoort komen!
Dus een vraagje aan jullie; waar kan ik in Amersfoort nou leuk uitgaan?:slightly_smiling_face:

Karseebooom!
Ik ga ook altijd uit in amersfoort. Hoe oud ben je?

Neee niet de Karseboom haha.
Veel cafe’s verhogen nu wel de leeftijd btw in Amersfoort, dus ik weet niet hoe oud je bent?
Zelf ben ik maar 2 keer uitgeweest, 1 keer naar de karseboom, en ik vond het echt geen leuk cafe. Verder hoor ik vaak van mensen dat ze naar The JOY gaan. De Thuis ben ik ook is een keer geweest, die vond ik wel echt superleuk! :slightly_smiling_face:

Thuis is ook wel leuk, officieel wel 18 plus maar kom je als 16jarige prima binnen.
Joy verhoogt de leeftijd, als je na 1 juli 1996 bent geboren kom je er niet meer in.
Rumours is echt niet aan te raden, zit vol buitenlanders die je alleen maar willen aanranden. (niks tegen buitenlanders, wel tegen buitenlanders die ongevraagd aan je zitten.)
Verder is ook Onder de Linde wel gezellig, Curtis soms ook.

Karseboom is ook 18+ btw zag ik laatst? Kwam er wel in als 16-jarige haha. Rumours hoor ik ook niet echt leuke verhalen over.
De blauwe engel hoor ik ook wel leuke verhalen over.

Kars niet, daar kan je 3 maanden voordat je 16 wordt al in.
Is allemaal gelul, behalve dat van de joy. Die is wel verhoogd net als de rumours.

Toen ik er was hing er wel een bordje met 18+…

Oh, haha. Ja, dat hangt er altijd maar is niet zo. Gelukkig maar, hihi

Oh vandaar haha;p
Zit je ook op school in Amersfoort dan?;p

Ja, Het Nieuwe Eemland. Jij ook?

Wordt lekker offtopic dit, hihi oops

Ja ik zit op het CC haha.
Oeps ind haha.

OT:
Ik ben wel eens bij Curtis geweest, op vrijdag aaf gewoon lekker drankie doen. Is wel gezellig. Rumours raad ik je niet aan, karseboom vind ik ook niet veel aan. De Joy is inderdaad wel leuk, cafe Thuis en Bubbels de keren dat ik er was ook.
Ik ga eigenlijk heel weinig naar Amersfoort.

Ik woon pas een jaar in Amersfoort, en ga meestal uit in Utrecht, daar wonen ook mijn vrienden. Maar als ik met mijn zusje (die is 18) uitga is het altijd in het straatje van de Bubbels en de Thuis, en meestal vindt ik de bubbels dan het leukst. Maar het verschit wel per avond! Maar de laatste keer was ik in de bubbels en had ik het heel erg naar mijn zin :slightly_smiling_face:,
Zijn trouwens geel clubs of discotheken, maar gewoon leuke kleinde danskroegjes :wink:. Echte clubs heb je hier niet :wink:

Ik vind Amersfoort niet echt leuk uitgaan eerlijk gezegt. Wel gezellig in een café zitten maar meer ook niet… xD

Dankjewel iedereen, heb er wel wat aan! :slightly_smiling_face: ik ben 17 en ga dus aan de hogeschool studeren in Amersfoort. Maar kun je ook met een nachtbus naar Utrecht ofzo dan?

Als ik in utrecht uitga blijf ik altijd bij vrienden slapen (ik studeer in utrecht),…
Maaar er rijden wel nachtbussen (maar volgens mij alleen van zaterdag op zondag…).

Maar opzich vindt ik dus dat je in Amersfoort zelf ook een leuke avond kan hebben! De cuba libre schijnt ook heel leuk te zijn, maar daarvoor moet je volgens mij wel 21 zijn… Maar miss lijk je oud :p…

Cuba libre is leuk ja, idd wel 21+ maar ik kom er ook in (19).
Blauwe engel, Curtis en Daantje’s vind ik leuk. Vooral Daantje’s
richt zich erg op jongeren met (echt!) leuke acties en er komen
ook vaak live bandjes en zowiezo in 't weekend DJ’s draaien.

Rumours zou ik niet doen… De rest valt wel mee! :stuck_out_tongue:

amersfoort uitgaan ken ik niet zo, maar je kan er wel geweldig shoppen! en lunchen ook.