Uitgaan, altijd 2e keuze

Hee :slightly_smiling_face:

Ik ga niet vaak uit, maar als ik uitga ga ik vaak met mijn beste vriendin naar een disco.
Het probleem is, iedereen ‘wilt’ mijn beste vriendin en ik sta er altijd zomaar bij.
Dit werkt echt mijn zelfvertrouwen omlaag en ik wil niet dan mijn vriendin me verdrietig laat voelen want daar zijn beste vriendinnen niet voor
Heeft een van jullie misschien tips ofzo?

Dankjewel :slightly_smiling_face:

als je aandacht van jongens wil; shirtje met een v-hals aan en iets straks. Dan krijg je sowieso al meer aandacht. En ja eigenlijk schijnt dit je niet uit te moeten maken en moet je je er maar niks van aantrekken want je bent er oor de gezelligheid!11!11! maar ik snap best dat het kut is en zo kun je er misschien meer van genieten.

Niet denken aan andere mensen, gewoon voor jezelf stappen! Dof jezelf lekker op, voel je goed over jezelf, en ga lekker dansen!!

Als je het zelf leuk hebt stappen vanzelf mensen op je af, maar dat moet niet je prioriteit zijn.

Zorg gewoon dat je een leuke tijd hebt! Dan zullen mensen eerder op je afstappen. Of ga zelf eens naar iemand toe?

Slaat die reactie nou weer op. Tuurlijk ga je uit voor de gezelligheid maar aandacht van jongens (vooral op die leeftijd) hoort er ook bij en dan is het behoorlijk frustrerend als iedereen meer naar je vriendin kijkt.

Je kan er helaas niet zoveel aan doen! ik had het ook altijd met mijn beste vriendin, (bloedmooie meid) maar nu ik wat ouder ben krijg ik evenveel aandacht. Uitrstaling is ook belangrijk, en als jij er bij loopt als een super leuke stralende meid zullen jongens jou ook hardstikke zien staan!

Dankjewel voor alle leuke reacties, voel me al stukken beter :wink:

Je gaat toch uit voor de gezelligheid en omdat het leuk is, niet voor de aandacht van jongens?! :flushed:

Ik vind het eerlijk gezegd wel heel wanhopig dat dit je onzeker maakt.

Je legt nu dus de schuld (indirect) bij je vriendin?! Misschien moet je eens proberen ook leuk een praatje te maken en leuk mee te doen, ipv er maar bij te staan. Je zorgt er zelf voor dat je je verdrietig voelt, ik vind het een kutstreek om dat op je vriendin af te schuiven, want zo komt dit nu wel over. Moet zij zich schuldig voelen dat zij schijnbaar een leuke spontane meid is? Zal toch niet?