Uitgaan als 14 jarige

Heyy,
Mijn vriendinnen en ik willen graag een keer uit in Amsterdam :upside_down_face:, alleen zijn we pas 14. We willen heel graag wat doen in de stad, maar we mogen natuurlijk geen clubs in of zo. Hebben jullie nog tips voor 14e jarige s’ nachts in Amsterdam? :flushed:

Ja niks dus.
Wacht gewoon nog even lekker minstens 2 jaar.

Waarom zou je als 14 jarige 's nachts in Amsterdam rond gaan lopen? Ga lekker naar zo’n fris feest ofzo.

Ik ga zelf (nog) niet uit maar ik heb wel vriendinnen die dit doen (maar die zijn geen 14… wel wat ouder). Heb je geen oudere vrienden misschien, dat je met hen kan uitgaan?

En anders 2 jaar wachten inderdaad.

Jep, ik weet niet of je wel eens van Fris hebt gehoord, maar deze feesten zijn voor jongeren van jouw leeftijd. 13-10 is er eentje in Amsterdam, en verder moet je de site in de gaten houden voor meer data.

Oh ja fris inderdaad! Lol

Ga gewoon bij fris uit?

14 jaar alleen gaan stappen in Amsterdam? Dat zou ik maar beter niet doen, of ga met wat oudere vrienden mee. Of naar een georganiseerd feestje voor jullie leeftijd.

Zijn er geen teenage party avonden bij gewone clubs? Bij ons is dat vaak op vrijdagavond, daar ging ik heen toen ik 14 was.

Dit. Dat is letterlijk vragen om problemen vragen 's nachts.

Niet. Doen. Je bent 14. Je mag nu pas drinken op je 18de, dus ga lekker naar een frisfeest

Ik ben 17 en ik ga/mag nog niet uit in Amsterdam. Mijn moeder heeft dat gewoon liever niet (komt deels omdat ik dan in een hotel zou moeten overnachten) en ten tweede: voor bijna alle clubs moet je 18 zijn ivm de alcoholleeftijd. Dat heeft geen zin joh…

Gewoon niet.
Je bent 14, ga inderdaad naar een Fris feest of een feest op een vrijdag avond voor 13-16 jarigen. En volgens mij vinden de meeste 18+ mensen het behoorlijk vervelend als er zulke jonge mensen in een uitgaansgelegenheid zijn. Althans ik wel

Lekker naar de fris-feesten gaan. Kan hartstikke gezellig zijn. Hier zie ik wel eens dat er van die jonge meiden zielig stiekem in een hoekje een fles drank achterover slaan, doe dat alsjeblieft niet na.

Ik zou wachten tot minimaal 16, liefste nog 18. Mensen van jouw leeftijd horen niet echt thuis in een discotheek (vind ik), denk ook niet dat je het dan leuk zal gaan vinden als je tussen mensen zit die een heel stuk ouder zijn.

Clubs zijn niet voor niets bedoeld voor oudere mensen. Ga lekker naar een FRIS feest of iets in die trant, is ook veel leuker voor jullie denk ik. Anders sta je maar een beetje awkward tussen allemaal oude mensen (*kuch* ik ik voel me oud *kuch*)

Je komt toch nergens in dus er valt niks te doen.