Uiteten?

Hello.

Ik had 3 weken geleden een jaar met mijn vriendje, maar we hebben toen niet echt iets speciaals gedaan.
Nu wil ik morgen eigenlijk uit eten gaan, maar is dat leuk om met je vriendje te doen en naar wat voor soort restaurant kan je het beste gaan dan?

xxx

Ja ik vind het een leuk idee. Ik zou dan naar een Italiaan gaan, gezellig spagettisliertjes slurpen (denk aan Lady en de Vagebond).

tis zeker leuk :grinning:
ik zou nr chinees gaan

italiaan is altijd leuk, maar wel een beetje standaard vind ik zelf. de griek is ook erg lekker. maar weet niet precies wat jullie allebei lekker vinden?

Overleg anders eens met je vriend waar hij wilt eten ?
Beter dan alleen bepalen en dadelijk ergens zitten waar hij het niet zo lekker vind toch?

chinees,grieks of italiaans het is allebei leuk! ook kan je als het een beetje mooi weer is gaan picknicken in het park! das egt super romantisch en gezellig!

Ik heb het even overlegd en hij vind het hardstikke leuk. We gaan naar een restaurant hier in de buurt, waar we allebei goede ervaringen mee hebben. Gewoon een algemeen restaurant.

Ligt er natuurlijk aan waar jullie van houden, maar de italiaan is erg leuk ja.

Veel plezier! :slightly_smiling_face:

Russisch is ook wel lekker XD

Italiaans, hangt altijd een iets romantischer sfeertje.

Hoe was het :open_mouth:

VERY NICE! =D

Hehe en nu gaat ie morgen een cadeautje voor me kopen zegt ie, ik mag ABSOLUUT niet mee. :blush:

Ahw, wat schattig! :grinning:

das is dus echt lief :slightly_smiling_face:
veel plezier!

De griek?
Of gewoon naar een pizzabakkerij, standaard, maar wel leuk! :slight_smile:

en, je cadeau al gehad ;p

ik zou italiaan gaan,
griek is niet echt handig met alle knoflook lijkt me ;]