Uiteten in Zwolle... Waar?

Lieve Meiden,

Mijn vriend en ik willen graag uit eten in Zwolle. :flushed:
Maar we komen allebei niet uit deze plaats, dus weten niet waar de leuke, gezellige en vooral lekkere plekjes te vinden zijn!

Hopelijk zijn hier op Girlscene meiden uit Zwolle die mij zouden kunnen helpen aan een leuk restaurantje???

Qua smaak zijn we allebei niet heel kieskeurig! We zijn wel allebei student, dus niet ‘te’ duur … :flushed:

Liefs

Peppermill :grinning:

Vitos

la stalla

De Chinees aan de Willemskade is écht heel erg goed. Zelf hou ik dan ook weer van wokken en dan die bij het Zwolse Stadion. En verder the Peppermill, en trouwens: la Cucaracha is ook echt een leuk mexicaans restaurant!

Wokken bij het stadion of peppermill!

Je hebt tegenwoordig ook een sushi restaurant in het centrum, moet je me even noten als je geinteresseert bent want dan zoek ik het even voor je op!

En je hebt ook een pizzaria waar je op een bepaalde dag een pizza voor 10? euro kan krijgen ofzo. Daar schijnt het ook goed te zijn.

En je hebt tosti world, de mac donalds haha… Verschillende snackbars/vlaamse frieten tent

Ik ben een keer met mijn vriend naar de Buik van Parijs geweest. hebben allebei 3 gangen gehad en waren samen voor 70 euro klaar :slightly_smiling_face: Heel erg lekker en in de zomer kun je lekker buiten zitten in de achtertuin (heb je nu niet veel aan maargoed). Een aanrader dus!

Ik ben met mijn vriend een keer in Michelangelo geweest. Een Italiaans restaurantje en dat vond ik super :slightly_smiling_face:
Bij de Plantaan kun je heel goedkoop pizza eten, maar dat vind ik zelf niet zo heel gezellig.

Met drinken etc er bij in?

Ja. Allebei 2 cola en volgens mij nog thee en koffie (not sure). Moet er wel bij zeggen; we hebben samen een toetje gedeeld, dus niet allebei een toetje. Maargoed, dat kwam ook vooral omdat je veel eten krijgt dus we zaten allebei te vol om een heel toetje op te eten. Dus dat is wel positief vind ik.