Uiteten en romantische avond

Hee,

Hier zullen vast wel meerdere topics over zijn, maar ik vind deze altijd onduidelijk. Daarom een vraagje: donderdag ben ik een halfjaartje samen met mijn vriend (na elkaar 2 jaar leuk te hebben gevonden haha) en het leek me leuk om hier iets speciaals van te maken.

Nou heb ik geregeld dat we eerst lekker uiteten gaan, en daarna leek het me leuk om er een romantische avond van te maken met kaarsjes en misschien wat sexier lingerie. Maar heeft iemand een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken?

Liefs xx

Misschien iets reserveren bij een restaurant… En wanneer jullie naar huis gaan, hem in de kamer planten, smoesje bedenken waarom je eventjes in de andere ruimte bent, intussen kaarsjes aan steken en lingerie aan… Of zeggen, ik heb nog een verassing, kom over 10 min naar de kamer/woonkamer/keuken en dat daar kaarsjes branden en jij je omgekleed hebt.

Goede tip! Wat zal ik voor lekkere dingen erbij halen? Heeft iemand nog tips voor wat kleine hapjes?

Druiven haha!

[font=Verdana]

Verder zou ik inderdaad gewoon wat reserveren en hem dan inderdaad naar een kamer sturen en zeggen dat hij over een paar minuten terug mag komen. Sexy lingerie is inderdaad aan te raden :d