uiterlijk.

Haaaj,
ik ben nu een beetje met een jongen aan het daten enzoo, en we kunnen het echt zo goed met elkaar vinden!
Hij is ook echt super lief en grappig enzo, echt een knuffelbeer.
Alleen het enige waar ik een beetje mee zit is dat hij niet zo heel erg knap is.
Ik heb geen idee waarom dat mij zo stoort maar ik moest het toch eventjes kwijt, en ben wel benieuwd naar jullie mening!

x

Natuurlijk wil het oog ook wat, maar echte schoonheid zit vanbinnen. Ga je die hele leuke jongen met wie het écht klikt en waarmee je in een deuk ligt laten schieten, of krijg je daar dan later spijt van?

Het is natuurlijk jammer dat hij niet super knap is, maar je kan het super goed met hem vinden! Je zegt zelf dat hij heel lief en grappig is! Ik zou lekker door daten en als je op een gegeven moment denkt: zijn uiterlijk stoort me echt dan stop je met daten! ~succes~

Als je hem laat gaan kan het zijn dat je spijt krijgt. Ik denk dat je maar verder moet kijken. Mijn zus vond haar vriend ook niet knap, maar ze begon hem steeds knapper te vinden! Just try.:wink:

dank jullie wel jaa ik ga wel door hoor hihi :blush:

innerlijk is toch belangrijkste uiterlijk hoeft van mij niet zo nodig .
ieder zijn menig ik vind het zo.

Ik durf te wedden dat de meeste mensen hier die zeggen dat het niet om het uiterlijk gaat maar om het innerlijk een beetje schijnheilig zijn.
Ik bedoel je moet je toch wel eerst door de persoon aangetrokken voelen.
En niet iedereen die knap is is rot van binnen hoor.
Uiterlijk is niet zo belangrijk maar telt maar een klein beetje mee.

Ik denk dat je eerder bang bent voor de reacties van anderen, of niet?
Want als je een jongen echt leuk vindt, vind je hem vaak automatisch al knap (tenminste, dat heb ik wel altijd).
Maar in ieder geval, als dat zo is, dat je bang voor reacties bent: You shouldn’t give a fuck :wink: Als die jongen hartstikke lief en alles is moet je er echt voor gaan, het is jouw leven en jouw geluk, niet die van anderen.

idd dat, als je hem niet knap vindt misschien vind je hem dan wel heel leuk als vriend maar ben je niet echt verliefd. Die gevoelens zijn soms ook moeilijk te onderscheiden. Ik zou iig geen vriend nemen om maar een vriend te hebben.

naja als je hem echt leuk vind, zou zijn uiterlijk geen probleem moeten zijn hea?

Uiterlijk is voor mij toch wel heel erg belangrijk, want zodra een jongen heel aardig & lief voor me is maar niet knap ga ik hem eerder zien als een goede vriend.
en dat moeten we niet hebben :stuck_out_tongue:

hij moet wel aantrekkelijk voor je zijn, anders gaat het hem volgens mij niet worden. heb het ook wel een beetje gehad, uiteindelijk zelf maar afgehaakt. heb nu een heeeeele lieve vriend, en ik vind hem super aantrekkelijk. hij is qua innerlijk EN uiterlijk geweldig!

Voor mij hoeft een jongen niet superknap te zijn, een leuk karakter vind ik veel belangrijker. Maar je moet je wel aangetrokken tot hem voelen, en als je hem echt niet knap vindt, gaat dat ook niet lukken… Dus ik snap wel dat als je een jongen echt lelijk is, je liever niet iets met hem wil. Maar als hij er ‘gewoon’ uitziet (dus niet echt knap, maar ook niet lelijk) zou dat voor mij geen probleem zijn =)

Heb ik ook altijd ja. Maar het is bij mij vaak de uitstraling in combinatie met het innerlijk die het hem doet.

ik heb vaker gehoord over meisjes die een bepaalde jongen eerst niet knap vinden en wanneer ze hem leuker gaan vinden, hij ook knapper word. of het echt waar is weet ik niet.

maar ik ben ook net als jij hoor, ik moet me wel aangetrokken tot een jongen voelen. best gemeen eigenlijk…

Als je je niet op een bepaalde manier aangetrokken voelt tot deze jongen, ben ik wel bang dat het m niet gaat worden. Maar als hij een fantastisch innerlijk heeft, lief en grappig is, is het in ieder geval het proberen waard. Zoals velen hier al zeggen, meestal als je verliefd bent vind je je vriendje steeds knapper. Ik weet niet of andere mensen mijn vriend knap vinden, maar ik in ieder geval wel! Dus laat je sws niet leiden door de mening van anderen. Want jij hebt straks een super lief vriendje

Hee dit heb ik ook, maar ik heb besloten dat het om het innerlijk gaat. En hij is absoluut niet lelijk en een super karakter. Als jij hetzelfde heb, gewoon er voor gaan. Later veranderd z’n uiterlijk toch nog, innerlijk blijft.

Als je hem lief en aaridg vind maar niet tot hem bent aangetrokken dan betekent het zoals de meisjes hierboven al hebben gezegt dat je hem niet leuk vind want als je iemand leuk vind of verliefd bent maken de kleine dingen niet zoveel uit en vind je diegene zowieso knap.