uiterlijk

heeyyy

he gatver weer een probleempje…
okee… ik ben ongeveer 1.73, halflang haar(donker blond) geen grote cupmaat, en ik lijk heel erg verlegen… wat moet ik doen om me wat aantrekkelijker te maken? voor jongens dan? (make up doe ik al) en het probleem erbij is dat het juist lijkt alsof ik helemaal niet geinteresseerd lijk

-x-

p.s. ik weet dat het gaat om jezelf zijn maar hoe ik ook mn best doe, op een of andere manier werkt dat echt niet…

Uuh gewoon aardig zijn??

Jezelf zijn?

Wat is het probleem, krijg je geen aandacht van jongens? En hoe denk je dat je er uit moet zien om dat te krijgen?

Meestal ligt dat aan je houding, niet aan hoe je er uit ziet. Als je gewoon een beetje flirt en leuk doet krijg je dat ook terug.

gewoon jezelf zijn :pensive:

& mis kan je gewoon andere kleren aan, ikweet niet hoe je er normaal uitziet maar ik bedoel niet teoverdreven dus niet dat ze denken dat je makelijk te krijgen ben.

Als je te hard probeert je best te doen, lijk je gemaakt niet doen.
Op momenten dat je het niet verwacht gebeurd het vanzelf.

‘gewoon jezelf zijn’ is een rotopmerking, ik ben al jaren ‘mezelf’ en ben er ook nog niets mee opgeschoten haha:P
maar het is wel zo, niet is zo’n afknapper dan iemand die nep doet.
ga anders een keer naar de kapper en laat je haar een keer helemaal nieuw en hip knippen, of neem een nieuwe (maar wel eentje die jijzelf leuk vind) kledingstijl.
anyway succes :slightly_smiling_face:

Haar lichtblond verven
dat scheelt

Tuuuuuurlijk, dat ze daar zelf nog niet op gekomen was

Ik heb dit ook een hele tijd gehad…
Maar het geheim is;
Je goed verzorgen, zelfvertrouwen hebben ( en my part fake je dat ) En FLIRTEN. En LEVEN :grinning:
Echt daar houden jongens van, en aan je uiterlijke omschrijving te zien ben je vast een bloedmooi meisje… Maar it’s all about believe!
Succes meid. :wink: