uiterlijk

hallo
ik zit echt ergens mee
ik was aan het werken (ik dien op in een feestzaal) en er zaten een groepje mannen aan een tafeltje apart. ik moest hen bedienen en opeens vroeg 1 van die mannen of ik een vriendje had, ik zei: ja, omdat ik dan dacht dat ze verder geen vragen meer gingen stellen (ik heb geen vriendje). maar ze bleven toch doorvragen, toen vroegen ze of hij me al een bedrogen had en ik zei van neen, ik denk het niet en toen zei die man van amai, hij heeft ook nog niet goed gekeken zeker. ik voelde me daar zo slecht bij, ik snap gewoon niet of die mannen dat meenden of dat ze dat gewoon zeiden om mij te plagen. die mannen waren trouwens rond de 50 jaar. ik voel me nu erg onzeker en ik denk nu dat iedereen dat vind.

Wat een lullo’s. Probeer je er niks van aan te trekken. Mannen onder elkaar zijn vaak vervelend in de kroeg/feestje.

dankjewel, ik snap gewoon niet waarom iemand zoiets zegt zomaar

Sommige mensen doen dat werkelijk om stoer te doen. Of ze het menen of niet, het heeft meer te maken met de sfeer van de groep en hoe ze met elkaar omgaan.
Ze grijpen iemand die niet weet hoe het is in de groep mee in het gesprek voor entertainment.
Niets van aantrekken en als het nog eens gebeurd, ronduit zeggen waarover het staat. ‘Wauw, jij vind in de zetel slapen wel erg leuk zeker he?’

Dat iemand van rond die leeftijd nog dat soort dingen uitspreekt zegt meer over hen dan over jou. Ik zou mij er niets van aantrekken.

dankjewel voor de lieve steun, ik hoop eigenlijk wel dat het gewoon was om stoer te doen, want anders vind ik dat maar heel erg grof hoor en het ergste is gewoon dat die mensen al zo’n volwassen leeftijd hebben en mij niet eens kennen