Uiterlijk

Ik was al wel bij de HA geweest ik kon meteen terecht! Maar zij zei ook je kunt het beter niet doen, voor jou is hij storend maar ik vind hem helemaal niet storen, ook zij ze het maakt je uniek het hoort bij jou. En het komt er waarschijnlijk niet mooi uit, je nek is niet een hele makkelijke plek. Ze liet de keus wel bij mij, maar ik ga het denk ik niet doen, ook na jullie reacties, bedankt!!!

Ik vind dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Je bent mooi zoals je bent!

Ja, goede keuze meid!

Ben gewoon trots op jezelf, ik heb een enorme vlek op mijn arm, en wordt daar mee gepest en er worden grapjes over gemaakt, maar er is geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om hem te laten verwijderen (niet dat dat kan) ik heb heb geaccepteerd en ben er trots op, ik ben anders en ik laat me daarom niet veranderen!

Hoii, ik heb er toch een tijdje over nagedacht, ik twijfel nog steeds, maar ik heb een paar vragen.

1. Doet een moedervlek weghalen in je nek pijn, omdat er toch niet veel vet zit?
  2. Kan je dan een tijdje niet sporten? Want ik sport redelijk hoog dus kan niet makkelijk afzeggen
  3. Zijn er mensen die een moedervlek in hun nek hebben weg gehaald? Zoja deel je ervaring
    Ps mijn moedervlek ligt wel op de huid maar niet heel ver boven de huid.

haii,

Ten eerste: iedereen is gewoon goed en mooi zoals die is. Als jongens over je uiterlijk gaan oordelen,zijn het geen goede jongens. Ik zou niet onzeker zijn,iedereen vindt wel iemand die bij hem/haar past. Gewoon doen alof je het niks uitmaakt en je komt er wel :upside_down_face: