uiterlijk

Hoii
Ik ben nu al 13 maar ik heb een heel erg kinderlijk uiterlijk …Ik draag al kleren voor echte tieners maar mijn gezicht is echt heel kinderlijk…Ik ben ook heel klein voor mijn leeftijd(ongeveer 1,50)en dat maakt je natuurlijk ook kinderlijker. Omdat nu het nieuwe schooljaar begint en ik naar de 2e wil ik daar graag iets aan veranderen… Iemand tips?

xx van mij :couplekiss_man_woman:

Wat is kleding voor echte tieners?

Maar je bent ook nog gewoon een kind :")

Volgens mij is het heel normaal dat je er als 13 jarige kinderlijk uitziet.

ik zou hakken aandoen. super hoge.

Je lijkt kinderlijk, want je bent gewoon nog een kind. Lijkt me logisch.

nu vind ik ook niet dat je op je 13e moet rondlopen met 2 staartjes en een shirt van My Little Pony, maar zolang je er nog kinds uitziet zou ik niet te veel moeite steken in pogingen om ouder te lijken want dat ziet er vaak heel debiel uit
een laagje mascara zou ik nog wel oké vinden trouwens, maar dat moet iedereen zelf weten

Ben 19 maar heb ook nog een babyface. Beter dat dan dat je er veel ouder uitziet lijkt me. Je zou bv een ander kapsel kunnen nemen, iets wat volwassener staat. En wat versta je inderdaad onder tienerkleding?

ik vind meisjes die op die leeftijd pogingen doen om er ouder uit te zien er belabberd uit zien, je zíet gewoon dat ze rond de 12-14 zijn

Tja, sommige dragen make-up etc. in de tweede, anderen zijn nog heel kinds. Ik zou gewoon gaan experimenteren met make-up en haar, kom je er vanzelf achter wat staat.

je bent nog maar 13… wat verwacht je? dat je eruit ziet als een 20 jarige?.. Ik zou me er echt niet druk over maken als ik jou was.

Ik wordt 14 over een dikke maand en heel veel kinderen in mijn klas zien er zo sexy uit…en ik niet…het kan ook gwn aan mijn onzekerheid liggen…maar bedankt voor de reacties! Ik zal er maar niks aan doen…Thnxx

13 jarigen kunnen er niet sexy uitzien.

Nou ik vind van wel hahaha :stuck_out_tongue:

Dat is heel verkeerd dan imo…

Je kan wat met make-up en hakken proberen, maar verder je gezicht blijft je gezicht

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Wel als wanna be sletjes :’)