Uiterlijk veranderen

Hey meiden,

Een vriendin en ik zitten er allebei een beetje mee dat we ons uiterlijk willen veranderen, maar onze kledingstijl vinden we prima (en we hebben gewoon geen geld om dat helemaal te veranderen). We gaan waarschijnlijk allebei morgen ons haar verven, maar we willen nog iets/meerdere dingen anders. Tatoeages of piercings zijn te heftig en mag nooit van onze ouders. We zijn 16 dus… Hebben jullie nog leuke ideeën wat we zouden kunnen veranderen?

Alvast bedankt x

Heb je misschien een foto van jezelf? Zo kunnen we je ook niet helpen.

En wil je veranderen voor jezelf, of voor anderen? Doe het nooit voor anderen, altijd voor jezelf! Of je accepteert jezelf zoals je bent, probeer het in ieder geval. :slightly_smiling_face:

Je kan van die neppe helix piercings kopen en indoen? Toch een beetje dat piercing effect. Ook je haar elke dag anders opsteken wil wel eens helpen, of je kleding anders combineren? Je make-up anders? Bijvoorbeeld als je alleen mascara draagt eyeliner, of een winged eyeliner uitproberen? Nagellak?

Ja we doen het zeker voor ons zelf, want we zitten er zelf echt een beetje mee :confused:
We willen liever geen foto plaatsen, maar hebben allebei donkerblond haar en gaan het bruin verven.

Dat van die helix is echt een goed idee! En make-up experimenten doe ik wel eens maar het mislukt bijna altijd

ook een ander kapsel behalve de kleur misschien?

Nou geloof me, je moet gewoon oefenen met make-up! Vooral ook tutorials kijken.

Inderdaad, wat voor kapsel heb je meestal? Als je bijvoorbeeld altijd een staartje in hebt, wat vaker los maken je haar?

Ik vraag me echt af; jij en je vriendin willen veranderen dus dan gaan jullie het in hetzelfde verven en willen verder ook het zelfde veranderen?

Ik denk dat je gewoon moet kijken wat JIJ leuk en mooi vind en dat uitproberen, en als je wilt veranderen dat je het voor jezelf moet doen, en niet samen met een vriendin.

Waarschijnlijk is dit alleen maar mijn mening, maar ik vond het nogal opvallen, sorry not sorry :’)

Haha nee we willen zeker niet hetzelfde, zodat we op elkaar lijken. Ook zeker niet dezelfde kleur haha :wink:
Maar we hebben allebei wel dat we wat anders willen en wat stoerder enzo

Ja dat wissel ik wel vaak af… Soms in een staart, soms los, soms met een clipje. En ik heb het 1,5 jaar geleden afgeknipt en nu wil ik het graag zo lang mogelijk…