Uiterlijk of innerlijk?

Ik denk dat jongens alleen naar uiterlijk kijken want alle knappe meisjes hebben een vriendje, en alle minder knappe meisjes zoals ik niet. Jongens zien mij niet staan en vinden mij waarschijnlijk saai omdat ik niet zo populair ben zoals andere meisjes.
Wat denken jullie?

xoxo

Ja, superleuk. Maar het is niet de bedoeling zoveel topics aan te maken.

hoezo zoveel topics…?

Je knalt er 3 achter elkaar uit. Die allemaal niet zo boeiend zijn.

Hoezo niet boeiend. Ik vind dit belangrijk om te weten, en zo te zien vind jij het belangrijk om als een neuroot te reageren op topics van anderen.

Ontzettend belangrijk ja. Maar helaas is het niet de bedoeling. Doe dan 1 topic met al die vragen.

je krijgt nooit een vriendje x

JAAAAAAAAAAAAAAA

Thanks babe, maar voordat je gaat oordelen over een topic van iemand die je niet persoonlijk kent kun je beter eerst jezelf zoeken en kijken wie je zelf bent ipv mensen afkraken.

en ohja kijk anders even tussen de regels van het forum het is volgens mij niet de bedoeling om respectloze, beledigende en onfatsoenlijke reacties te plaatsen. :wink: ‘x’

ik heb mezelf allang gevonden
ik ben geweldig

En ik weet niet hoor maar niemand kent jou hier persoonlijk dus waarom maak je dan een topic aan?

Ik weet niet wat jij oordelen noemt hoor ‘babe’, maar wat zij zei was gewoon alles behalve jouw topic oordelen.

Wat ze proberen te zeggen is, het is niet zo belangrijk dat er een nieuw topic voor geopend moet worden. Er zijn veel topics al hier over gemaakt, die kun je opzoeken (google 'girlscene + ‘wat je wilt weten’) of je kan het in een algemeen topic kwijt die boven aan staan van dit subforum.

I loooooove her

jij zegt: je krijgt nooit een vriendje.
Je oordeelt dus terwijl je me niet persoonlijk kent, m’n vraag was niet of ik ooit een vriendje zal krijgen want die vraag is moeilijk te beantwoorden als niemand hier mij persoonlijk kent.
Dus je reactie slaat nergens op.
btw, fijn voor je dat je zo vol van jezelf bent, maar eigenlijk ben je gewoon arrogant en dat is niet bepaald geweldig. x

oke, bedankt.

73? Ik zie er maar 4 hoor :wink:

HAHAH, hoe dom is dit. Ze was sarcastisch lieve schat, sarcastisch, lees deze zin nou een paar keer over tot je het begrijpt. En van dat ‘ik ben geweldig’ meende ze ook niet denk ik (?).

Sorry, ik ga al ontopic. :slightly_smiling_face:

Hoezo sarcastisch?
Naar mijn beleving meende ze het.

Anyway, ik ben het niet met jou eens, ik vind dat jongens niet alleen naar uiterlijk kijken, maar ook vaak naar innerlijk. Al geldt dit natuurlijk niet voor alle jongens, een jongen (en meisje) moet je maar accepteren zoals je bent, anders is hij het je niet waard. En jouw ‘tijd’ (vriend dus) komt waarschijnlijk nog wel, geef het gewoon de tijd en ruimte. En of een jongen je wel of niet ziet staan heeft niks met populariteit (?) te maken vind ik.