Uiterlijk & Innerlijk

Ik zit daar ook mee.
Een jongen moet wel wat hebben. Het oog wil namelijk ook wat.
Maar wat voor extra’s moet hij dan hebben?
Innerlijk is dan idd belangrijker. Iemand die persoonlijkheid en karakter toont, zegt meer dan een jongen met een ‘good looking’
Maar je moet wel het idee hebben dat hij een beetje die zogezegde X-factor heeft.

Als je echt verliefd bent op iemand vind je diegene toch prachtig?

@ juicy__x

Maar we hebben het er over: om verliefd te worden

Uiterlijk is belangrijk vind ik, omdat er dan zich meteen een beeld gaat vormen van die persoon in je hoofd. Bepaalde mensen zijn echt knap, terwijl anderen een aantrekkelijke uitstraling hebben… Daarbij haat ik mensen die al meteen voor iemands uiterlijk vallen en dan echt iets zeggen als "ik houd van hem, terwijl ze die nooit hebben aangesproken… Uiterlijk is zeker een pluspunt, en dingen worden je dan soms sneller vergeven (heb ik opgemerkt met mensen uit mijn omgeving). Ik ga mensen nu niet generaliseren, maar ik vind toch echt wel dat een jongen nog zo verdomd knap mag zijn, als hij niets in z’n hoofd heeft of gewoon een klootzak nr.1 is, hij in de boom mag klimmen :] Dus ik ben het soort persoon dat op het totaalplaatje valt.

Je bent echt niet de enige hoor, die op het totaalplaatje valt:)
Iedereen toch wel?

-

Ja, ik bedoel uiterlijk telt heel veel mee. Hij is knap en je vind hem dan op dat moment al leuk. maar als hij van binnen heel fout is zeg maar is het meteen over als je het mij vraagt. Maar als hij lelijk (niemand is lelijk ) is dan krijgt hij voor mij meestal alleen kans om bevriend met me te worden. Maar je kan zomaar verliefd op hem worden.

Ik geloof dat als je op iemand’s uiterlijk valt, het eigenlijk geen echte liefde is. Eerst moet je iemand zijn innerlijk leren kennen en hoe mooier het karakter van iemand hoe mooier zijn uiterlijk. (Zelf ondervonden en dat is echte liefde)

Noh.

Nou wil ik voorlopig geen relatie, dus voor mij weegt het uiterlijk nu al helemaal vrij zwaar. Daarnaast: het oog wil ook wat. Uiterlijk is voor mij erg belangrijk. En dan bedoel ik niet een modellenlook, aangezien ik op een hoop mensen val die andere mensen ontzettend lelijk vinden. Meer een combinatie van factoren die ervoor zorgt dat ik mensen aantrekkelijk vind, en een goede verzorging.

En ik geloof niet in een mooi innerlijk = een mooi persoon bullshit. Ik heb zat mensen gekend die best aardig waren, maar waar ik het niet op zou kunnen al zou je me betalen.
Nu ben ik een realist en weet ik dat er ook zat mensen zijn die dat over mij zouden zeggen, maar ach. Op ieder potje past een dekseltje.

Dus ja, ik vind uiterlijk sehr belangrijk.

Ik denk dat voor mij innerlijk nu het belangrijkst is.
‘Vroegah’ :’) viel ik altijd op die super knappe boys, maar eigenlijk waren de meeste gewoon players, wisten ze allemaal dat ze knap waren en zat er verder geen diepgang in… ja eigenlijk ben ik dus teleurgesteld in hele knappe jongens ;p.
Na al die ervaringen begon ik de knappe jongens eigenlijk automatisch uit te sluiten omdat ik meteen dacht; nee dat is weer zo’n asshole :’).
Ik vind het gewoon het belangrijkste dat een jongen heel lief is, dat ik met hem kan praten over dingen, met hem kan lachen en me op mn gemak voel bij hem, en als die jongen dan toevallig niet zo geweldig knap is dan vind ik dat echt niet erg.
Het is ook weer niet zo dat ik iets met een jongen zou willen die dat allemaal heeft maar die ik écht lelijk vind, want ja het oog wil ook wat en echt verliefd worden op iemand die ik met uiterlijk echt niet bij me vind passen gebeurt toch niet.

Zolang je het niet meemaakt kan je er idd niet in geloven. Ik ben iemand die vrij snel verliefd wordt (op uiterlijk en uitstraling dan). Op de duur begin je te denken dat je eigenlijk iets doet dat veel meer ordinairder is dan echt verliefd worden. Op een gegeven moment had ik het gevoel dat ik verliefd kon worden op iedereen die maar op de juiste plaats op het juiste moment was.

Dan heb ik iemand leren kennen waarvan ik in het begin dacht van no way, totaal mijn type niet etc. Ik zeg niet dat hij perfect was, maar al de dingen die ik belangrijk vind in een karakter had hij. En na een jaar ofzo ben ik verliefd beginnen worden en pas dan begon ik me tot hem aangetrokken te voelen.

En dat was nu echt zoiets wat ik nog nooit had meegemaakt en op dat moment begon ik toch wel weer te geloven in liefde in een iets minder oppervlakkige vorm. Voor mij was dat wel behoorlijk belangrijk.

Het oog wil ook wat.
Ik vind uiterlijk redelijk belangrijk.
Stel iemand zit er echt totaal NIET uit. Flaporen-overbeet-grindtegelgezicht; maar een innerlijk die geweldig is?
Dan zou ik toch niks met hem willen.