Uiterlijk & Innerlijk

Hoi Lady’s

Speelt Uiterlijk bij jullie een grote rol om verliefd te worden op een jongen?
Of kunnen jullie net zo verliefd worden op een jongen (dus op Innerlijk) van een jongen die er niet zo aantrekkelijk uitziet?

Xxx. Liess0097

Nou, de jongen waar ik verliefd op ben is wel beetje knap maar niet extreem ofzo. Ik denk dat als ik het zou vertellen aan vriendinnen dat die echt denken ; echt?!
Dus bij mij speelt het wel een beetje een rol, maar innerlijk is toch heel belangrijk! Ik zou nooit iets met een jongen kunnen hebben die vet knap is maar waar verder niks nuttigs uitkomt! Ö

Het gaat bij mij om het totaal pakket.
En uiterlijk is het eerste wat opvalt natuurlijk.

Niemand wil met een Quasimodo look-a-like over straat, dus uiterlijk speelt zeker een grote rol.
Maar innerlijk natuurlijk ook belangrijk, zou nooit kunnen vallen op iemand met een lelijk karakter…
Dus het totaalpakket.

Maargoed, is hier niet al een topic van?

Spreekt voor zich,
je wilt iemand leren kennen omdat je die aantrekkelijk vind.
Dan besluit je of je verder gaat of niet als je het innerlijk ook wel ‘aantrekkelijk’ vind zegmaar.

ik kan perfect vallen op een iets minder knappe jongen,
heb ik al gehad,maar uiterlijk vind ik ook niet onbelangrijk,
als hij maar verzorgd is etc. is het goed (:

Uiterlijk is erg belangrijk omdat het een eerste indruk is en het innerlijk bepaalt of je een relatie wilt (…of juist niet)

Dankje voor jullie snelle reacties.
Was wel even benieuwd hoe anderen er over denken
Had namelijk een discussie met een jongen over Uiterlijk en Innerlijk.
En die jongen vond het heel vreemd dat ik zo erg ook naar Uiterlijk keek, die zegt Innerlijk is toch alleen het belangrijkste.

Dus ik dacht ik vraag even hoe de meiden er hier over denken(A)

Uiterlijk sowieso
Het hoeft van mij geen mooiboy te zijn, maar hij moet iets speciaals hebben, niet dat het zo’n afgrijselijk monster is ^^, ik moet er wel naast kunnen lopen. Klinkt lullig, maar andersom is het denk ik ook zo.

Maar innerlijk is het allerbelangrijkste, ik hoef geen ‘‘kijk-mij-de-mooiste-zijn’’ jongen.

uiterlijk is wel het eerste waar je op af gaat, maar als hij dan een vreselijk innerlijk heeft, kan hij wat mij betreft oprotten, dus innerlijk is uiteindelijk wel wat telt voor mij

Hij moet er natuurlijk wel een beetje goed uitzien, maar innerlijk is belangrijker

Uiterlijk is het eerste dat je ziet en dat is wel belangrijk. Verder is het belangrijk hoe iemand op het eerste gezicht is, zijn uitstraling, dus is hij vrolijk, oogt hij vriendelijk…?

Innerlijk is het belangrijkste!

Dit
+ wat esra zegt.

Vooral de uitstraling vind ik belangrijk, die moet open en spontaan zijn (en z’n karakter ook). (: Hij hoeft dus niet persé heel knap te zijn, maar ik val wel een leuke lach en mooie ogen. =D

Wat aantrekkelijk is, verschilt ook heel erg.
Er zijn mannen die zijn universeel mooi, maar ook mannen die een bepaalde uitstraling hebben wat ze heel aantrekkelijk maakt.

En ja of iemand er verzorgd uit ziet, maakt voor mij al veel goed.

Ja maar soms vind ik iemand niet perse heel knap maar als ik hem dan beter leer kennen kan ik hem alsnog heel leuk gaan vinden en verliefd op hem worden. Maar dan moet hij wel ‘iets’ hebben in zijn uiterlijk wat mij toch wel aantrekt bedenk ik me. Oke, uiterlijk speelt mee :stuck_out_tongue:

ik deel de mening van Toilet :wink:

Niet zo zeer het uiterlijk, maar de uitstraling… =D
Als mensen van binnen verlegen zijn, zie je dat aan hun houding etc.
Als iemand heel stoer en arrogant doet, trekt mij dat niet zo aan, hoe leuk hij er ook uitziet, dan heeft ie geen leuke uitstraling voor mij…

het uiterlijk vind ik wel belangrijk, maar hij hoeft echt niet superknap te zijn. zolang ik er idd maar gewoon naast kan lopen :stuck_out_tongue: op iemand die superknap is maar een waardeloos innerlijk heeft knap ik gelijk af…

Over het algemeen kijk ik eerst naar het uiterlijk, ik bedoel je stapt niet ineens op een jongen af die er niet uitziet ofzo.
hij hoeft er trouwens niet heel knap uit te zien, het kan ook zijn dat hij er heel lief uitziet of iets anders heeft waardoor ik naar hem kijk.
Maar als hij niks intressants te vertellen en alle vragen beantwoord met ja knap ik daar écht op af…