Uitegroeid of niet?

heyy,
oke ik had even een vraagje ik wist alleen niet goed bij welke topic ik dit moest zetten sorry, maar ik vraag me dus echt af of ik nou uitgegroeid ben of niet. Ik ben nu 15 jaar en 1.66 en wil eigenlijk ook niet langer worden. Ik ben sinds vorig jaar niet meer gegroeid dus sinds ik ongesteld ben eigenlijk. Betekend dit dat ik klaar ben met groeien of niet?

Volgens mij zeggen ze officieel dat je door groeit tot je 18e, maar volgens mij ben ik vanaf die leeftijd ook niet heel veel meer gegroeid. Misschien dat er nog 2cm bij op komt oid

1 like

Lengte groei je vaak tot je 18e, en de rest van ie lichaam meestal tot je 21e :kissing_heart:

1 like

Tja, ligt eraan. Ik ben sinds m’n 13e niet meer verder gegroeid in lengte (werd ook ongesteld op die leeftijd), maar ik ken ook mensen die tot hun 16e bleven doorgroeien.

1 like

waarschijnlijk ben je uitgegroeid. meisjes groeien vaak tot ze een jaar of 13/14 zijn hard, en daarna komen tot je ongeveer 18 bent er vaak nog een paar centimeter bij. kans dat je langer dan 170 wordt is heel klein. je zult waarschijnlijk max 168 worden

1 like