Uit voor land kom je ? ;3

Ik ben fantastisch ja ik luf mezelf :relieved:
En als ik stom ben wat ben jij dan wel niet ? :relieved:

whahahahah wtf :grinning: waarom haat iedereen de topic opener, fouten zijn menselijk :grinning: jeetje meiden kom op zeg, vrede op aaardeee !!!

peace :laughing:

een normaal persoon;) je wilde toch cker niet zeggen dat je slim was??

maarja ben het eens met de persoon boven me… peace

Peace

udarim te kurcem po glavi krmaca jedna armanijara sta cura kaze jaoo idi u picku

ajde u kurac u svoje majku :relieved: HA-HA LUDACA :astonished:

:expressionless:

Maarja ik ga myn hond uitlaten mis kom ik straks nog wel :E
Bye

hahaha , sorry maar dit moet jij vooral zeggen mevrouw de topic opener :grinning: jij gaat overal op in en voelt je snel aangevallen … maar okee … :relieved:

haha laat dat kind toch. Denkt dat ze heel wat is, moet je lekker in der eigen sop laten gaar koken :laughing:

7/8 Nederlands
1/8 Duits
dus zeg maar eigenlijk Nederlands XD

hahaha wat haal je me moeder erbij

Ik ben vietnamees, heel klein beetje chinees en nederlands. En ik vind het in vietnam veel leuker want daar is het elke dag 46 graden, nee geintje. Maar ik vind t daar wel leuker.

Wat een enorm gedoe zeg, en dit allemaal omdat jullie het oneens zijn over hoeveel graden het was?!
Kom op, boeiend. So what, misschien was het 46 graden, misschien ook niet. In iedergeval was het warm daar, verder maakt het geen reet uit.
Dus… beetje lief doen allemaal :beer:

x]

jemig!!
wat zijn mensen tog raar!!
haha…ik zit hier met bigsmile…

eigenlijk ben ik een beetje Australisch, een beetje Chinees, een beetje Mexicaans, een beetje Turks, een beetje Duits, een beetje Engels, een beetje Indonesisch, een beetje Spaans, een beetje Amerikaans, een beetje Grieks, een beetje Vlaams en Zweeds maar met een klein beetje Deens (:

Echt?