Uit voor land kom je ? ;3

Dat was een retorische vraag -___-
Veel leer je op die school precies ook niet…

wie zullen er nou gelijk hebben ?
hun of jij ?
:wink: <_<~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/quote]
nou aangezien ik het fenomeen internet heb ontdekt kan ik nakijken wat het weer was in de zomer 2007… en zal ik je wat vertellen: die temperaturen hebben ze gemeten dus: ja ik denk idd dat ik gelijk heb;) oehh dis

Heb ik gewoon zo aangeleerd :stuck_out_tongue:

nou aangezien ik het fenomeen internet heb ontdekt kan ik nakijken wat het weer was in de zomer 2007… en zal ik je wat vertellen: die temperaturen hebben ze gemeten dus: ja ik denk idd dat ik gelijk heb;) oehh dis
[/quote]
Ten eerste niemand dist my.
Ten 2e ik denk dat de tv gelijk heeft.
Oeh And I said Ha-Ha, in your face

Tenminste meer dan jou hersens ooit zouden kunnen leren. :relieved:

wat een geweldig stoere opmerking :blabla1: getuigt natuurlijk weer van een hoog iq;)

Wat grappig. Mijn opmerking over dat het mij onwaarschijnlijk lijkt dat het 46 graden is/kan worden in Kroatië, heeft er voor gezorgd dat we nu zo tegenover elkaar staan.

How sinister.

Stoer he :fu:

is het niet zo goed met je gesteld als je de tv gelooft xD arm meisje :L maar ik vind deze discussie nogal nergens op slaan dus ik kap er mee. fock off

Ja, die in de oorlog door de kroaten is ingepikt:) maar wat je zegt in die andere bericht… ikweet hoe scheef de Balkan volk is x’) hoogstens is het 42/43 niet 46.

Ja dus :grin:
Is bosnie jah maar niet in hrvatska :relieved:

Huh ?
Omdat je geen gelijk krijgt ? :relieved:

jebote hrvatska ^^ met je bosnie…kroaten zijn net zo dom x’D

on topic: ik ben nederlands :pensive:

nee omdat jij een enorm iritant klein kind ben… zoek een leven

ik heb er net gister een op ebay gehaald :relieved:

Jebemti kurac :relieved:

kap met je domme gediss

Waarom zou ik ? :grin:

je moet jezelf nu wel erg goed voelen hè;) gosh… you’re stupid