Ik wed dat hier sowiezo haat op komt … maar ik zit ermee en hoop dat iemand me kan helpen … ;
Mn ex had me nummer aan een jongen gegeven omdat die jongen me wel ‘mooi’ vondt!
dus wij whatsappen en mij ex is strontjaloers dus wij kwamen op t idee om hem terug te pakken want hij liegt allemaal dingen over me , maar die jongen van whatsapp ( noem hem ff J.) had een vriendin ja dat wist ik en nu komt het stomme …
we gingen chillen dus hij ouwehoerde al naar me ex van jaa ze zoent facking lekker blabla en ik nodigde hem vervolgens uit om een film komen te kijken (j. dus) en we lagen op bed en we keken elkaar aan en opeens begonnen we te zoenen en we begonnen langzamerhand wat voor elkaar te voelen …
nu komt ie best vaak naar me toe alleen hij heeft dus een vriendin maar die vriendin is echt een b!tch want ze zoekt ruzie met hem om niks , maar J. zit er erg mee en ik ook want hij moet kiezen heb ik al gezegd tussen mij en zn vriendin! we voelen wat voor elkaar maar dit kan niet langer zo …
alsjeblieft ik weet niet wat ik moet doen en ik weet dat het dom is maar ik weet het echt nietmeer en ga alsjeblieft niet haten want ik zit er erg mee! J zit er ook erg mee in de knoop en we weten echt niet wat we moeten doen want ze vriendin weet van niks!
\
\