uit te hand gelopen grap ..

Ik wed dat hier sowiezo haat op komt … maar ik zit ermee en hoop dat iemand me kan helpen … ;
Mn ex had me nummer aan een jongen gegeven omdat die jongen me wel ‘mooi’ vondt!
dus wij whatsappen en mij ex is strontjaloers dus wij kwamen op t idee om hem terug te pakken want hij liegt allemaal dingen over me , maar die jongen van whatsapp ( noem hem ff J.) had een vriendin ja dat wist ik en nu komt het stomme …
we gingen chillen dus hij ouwehoerde al naar me ex van jaa ze zoent facking lekker blabla en ik nodigde hem vervolgens uit om een film komen te kijken (j. dus) en we lagen op bed en we keken elkaar aan en opeens begonnen we te zoenen en we begonnen langzamerhand wat voor elkaar te voelen …
nu komt ie best vaak naar me toe alleen hij heeft dus een vriendin maar die vriendin is echt een b!tch want ze zoekt ruzie met hem om niks , maar J. zit er erg mee en ik ook want hij moet kiezen heb ik al gezegd tussen mij en zn vriendin! we voelen wat voor elkaar maar dit kan niet langer zo …
alsjeblieft ik weet niet wat ik moet doen en ik weet dat het dom is maar ik weet het echt nietmeer en ga alsjeblieft niet haten want ik zit er erg mee! J zit er ook erg mee in de knoop en we weten echt niet wat we moeten doen want ze vriendin weet van niks!

:confused:\ :confused:\

ik snap het niet en ik ga ook geen moeite doen om het te snappen, op naar het volgende topic. doei.

Jij moet ophouden met hem af te spreken en wachten tot hij een keus maakt. Maar als hij al zo makkelijk vreemd gaat met jou terwijl hij in een relatie is, vraag ik mij af of je hem zou kunnen vertrouwen als jullie wat krijgen

ja daar zat ik ook al aan te denken , we hebben ook al gepraat en heb gezegd dat we beter afstand konden houden totdat de keuze is gevallen maar bedankt!

doei. :dry:

@Dontstopmoving
Dat is echt een reactie waar de TS op zat te wachten.

@TS
Mijn tip is om even niet meer met J af te spreken tot hij zijn keuze heeft gemaakt.

Seriously? Vondt? Schrijf alsjeblieft ABN.

Mijn tip: Laat hem kiezen en doe tot die tijd niets. Hij heeft een vriendin, afblijven.

dankjewel voor het opkomen :slightly_smiling_face: btw. ja dat vind ik ook ookal is het erg moeilijk voor ons beide

Het ziet er niet naar uit dat hij het gaat uitmaken met zijn vriendin he…

Dat wel, hij heeft gezegd dat hij het ging uitmaken want het gaat ook slecht tussen hun tweeën

Je weet precies wat je moet doen.

1. Stoppen met afspreken tot hij kiest.
  2. Nooit vreemdgaan, of in ieder geval nooit meer.
  3. Nooit meer iemand lopen treiteren, die jaloers is. Jij zou het ook niet leuk vinden als jouw ex dit bij jou deed.
    4)Die vriendin van hem laten weten wat hij gedaan heeft. Het liefst gedaan door J zelf.
    Mijn hemel, zo moeilijk is dit niet. En er zit misschien een beetje een nare ondertoon in mijn bericht, maar het is echt bedoeld advies.

Ik zou gewoon echt niet meer met J. afspreken tot hij een keuze heeft gemaakt. En zelfs dan hemzelf nog laten bewijzen.

Waarom heeft hij het nog niet gedaan dan?

ja ik snap je ookwel hoor, en zoals ik al zei een uit de hand gelopen grap is het … maar het is wel moeilijk voor ons beide want we voelen wel wat voor elkaar, en het zit eigelijk zo, hij ziet zn vriendin 1 keer in de week en mij elke dag als ie wil en hij krijgt blijkbaar niet die aandacht van zn vriendin dus misschien dat hij daarom zo makkelijk vreemdgaat …

wist ik het maar!

Punt is, hij heeft een vriendin en jullie hebben officieel niets, je zal moeten wachten tot hij het uitmaakt!

klopt!

Lieve mensen een vriendin komt dus ik reageer zo weer!

xxxxx

Ik sluit me volledig aan bij ikheetniethenk

Als ik jou in het echte kende had ik je allang een vies kutwijf genoemd.
Wat een enorme kutactie