Uit oma's kast.

Hi! Ik ben vandaag dus ff door mijn oma’s kast heen gesnuffeld, en echt, hoeveel geweldige dingen kan je vinden in je oma’s kast. Dus bij deze, doe het ook een keer.
Ik vroeg me af of mensen dit eigenlijk doen, zo ja, foto’s van jou vondsten? x

Ja heb ik ook gedaan ooit.
Een heeel mooi goud kettinkje, een van bloedkoraal en eentje van zilver waar je het steentje in drie verschillende kleuren kan veranderen
en een heel stoer jurkje dat ze bewaart heeft van toen zéi nog jong was =o
en voor de rest is mijn oma vroeger altijd best stevig geweest en toen ze ziek begon te worden vermagerde ze heel gauw, dus dat pas ik allemaal niet mooi :frowning_face:
En ik voel me niet altijd gemakkelijk in dat jurkje. Moet ik te veel aan haar denken :relieved:

Mijn oma is modern, ze heeft/draagt geen oude kleding die ik zoek

En daarbij vindt ze het waarschijnlijk ook niet leuk als ik rommel maakt, ze is nogal netjes :stuck_out_tongue:

mijn oma is oud. 86. als ik in haar kast ga rommelen raakt ze helemaal in de war. én alle leuke dingen zijn bij de verhuizing naar het bejaarden tehuis weggegooit. ik heb alleen nog wat van die kralen kettings. een parel, een doorzichtige, een paarse, en een lichtroze. en een clutch. maar ikgebruik het niet echt.

ik wil foto’s zien!

jaa ik ken er alles van!!
geweldige dingen vind je dr
x

nog nooit gedaan, maar mijn oma’s zijn wat steviger, dus die kleding pas ik niet. en hun sieraden zijn ook niet echt mijn ding, veel parelkettingen en zo…

Mijn oma is dood (en heb ik sowieso al een paar jaar ervoor niet meer gezien), andere woont aan andere kant van de wereld.

Hmm, zal dus niet lukken.

Oja! En het portemonneetje dat ik nu gebruik was van haar, en de badjas (gewoon van de hunkemöller en een sjaaltje

ik heb eigenlijk heel veel van mijn oma.
Ik kan denk ik geen afstand nemen x]

nee, eigenlijk niet… maar mijn oma draagt dan ook écht ‘oma kleding’. maar dan wel kwaliteit he, :grinning:

maar ik zal eens naar d’r sieraden gaan kijken…

Ik heb deze gouden ketting gehad. Aan de ene kant staat (Queen?) Elizabeth, en op de andere kant een (griekse) god/ridder die een draak verslaat.

http://i37.tinypic.com/2jdj6gz.jpg

http://i34.tinypic.com/2a7buz5.jpg

Dubbelpost.

ik heb echt NIKS van mijn oma. Maar mijn oma zei vroeger eens (jaaa, dat ben ik nog neit vergeten); als ik er niet meer ben wil ik dat jij mijn hoedjes, tassen en sieraden krijgt.
En ze heeft geweldige sieraden!
Dus dan heb ik toch een mooie herinnering aan haar als ze er niet meer zou zijn, maar ik hoop dat dat nog lang mag duren :slightly_smiling_face:

een meisje uit mijn klas zei een keer zo:
ik hoop echt dat mijn oma binnenkort een keer doodgaat, want dan heb ik eindelijk weer geld om te shoppen. En wat bleek: een maand daarna ofzo is haar oma echt overleden aan een hersenbloeding.

maar nu weer even on topic: nee, want mijn oma is wat steviger, dus daar kom ik echt nog niet in.

^ pfff, hoe dom kunnen sommige mensen zijn.

Idd.

Maar weer on topic:
Mijn oma is beetje stevig een minstens een kop kleiner, dus ik denk niet dat ik wat leuks zal vinden.
Bovendien ben ik niet heel gek met mijn oma.

Ik heb nu een zwart kokerrokje uit de jaren 70/80 :grinning:

ik heb wel 2 oude tassen gevonden in mn moeders kast (zie shoplog)
maar in mn oma’s kast heb ik nog nooit gekeken haha

Wow, dat vind ik wel heel erg lullig.

maar OT, als ik nog een oma had, dan had ik dat zekers gedaan!

ik post wel een x foto’s ervan.
Ze had een paarse, satijnen blouse,
een military jacket met schoudervullingen
een nep bont mutsje
en heeel veel geweldige riempjes.
echt nice. x

Mijn oma droeg toen ze een jaar of 20 was echt geweeeeeeldige kleren! Heel erg Audrey Hepburn, zeg maar.
Maar ik denk dat ze die kleren niet meer in haar kast heeft hangen.