uit mn sleur

een vrij simpele vraag eigenlijk, hebben jullie tips om uit je sleur te komen, nieuwe dingen te ontdekken en je leven weer een beetje interressant te maken?

goeie vraag

Nieuwe hobby’s zoeken, sporten, veel afspreken met vriendinnen…

Probeer dingen waarvan je denkt; ‘nee, dat kan ik écht niet’ en nieuwe hobby’s zoeken idd, meer met vriendinnen afspreken, leer iets nieuws (bijv. talen of koken)

Nieuwe hobby’s zoeken, een citytrip plannen (helpt bij mij altijd), eens wat geks doen (heb bijvoorbeeld eens met vrienden 's nachts wat gaan drinken aan een soort riviertje op een rubberbootje, was echt speciaal :p), en verder ben ik ook inspiratieloos. (:

Doe iets wat je normaal nooit zou doen.

Bijv.: Ga naar een treinstation, neem de eerste trein op het eerste perron (zonder dat je weet waar die trein heen gaat). Blijf erin zitten tot de eindbestemming van de trein, stap daar uit en ga een dagje iets leuks doen op de plek waar je bent beland. Is het leukst om samen met een vriend of vriendin te doen trouwens.

Ga ik ook doen deze zomer. ^^

Zoek een nieuwe baan. Dan heb je nieuwe uitdagingen, nieuwe mensen en misschien wel meer geld…

Precies dit. Ik heb ook een nieuwe baan gevonden, ben helemaal uit mijn sleur! Vind het geweldig!

weetje dat ik daar soms ook echt overna denk, maar ik ben bang dat ik óf niks leuks kan vinden óf mn oude baan dan toch leuker vond…

if it aint broke, dont try to fix it, zo’n idee heb ik over mn werk… ben bang dat het slechter wordt denk ik

Aan hobby doen vereniging cursus doen sport