Uit mijn leven.

Hoi hoi!

Het is nu bijna 4 weken geleden dat ik geen contact meer heb met ‘Jason’, 2 maanden geleden hadden we onze eerste date en tegen verwachting in was het super gezellig. Die dag daarna hadden we weer afgesproken, elke keer haalde hij mij op met de auto en gingen we naar zijn ouders huis. Jason en ik zagen elkaar iets van 3keer in de week, later werd het wat minder. Op een gegeven moment waren de rollen omgedraaid en was ik erg geïnteresseerd en deed Jason amper nog moeite voor me. Hoe we met elkaar omgingen was echt alsof we in een relatie zaten (alleen was het niet officieel), ik bleef bij hem slapen we deden spelletjes, game’de ook en uiteraard ook seks… We gingen uiteten, poolde etc. Jason praatte vaak over de ‘toekomst’, ja ik ben benieuwd hoe jij mijn vrienden vindt, en je gaat ze echt apart vinden. In de zomer geef ik altijd een groot feest, leer je gelijk ook iedereen kennen etc etc. Ik was weer verliefd sinds mn ex.

2 the point, hij wilde geen vaste relatie omdat hij over een maand naar thailand gaat met een vriend van hem… Hij vertelde vol trots toen we elkaar leerde kennen dat hij in 4 weken tijd met 11 meisjes seks had gehad, en dat als hij iets ging doen dat hij mij niet wilde kwetsen en omdat hij nergens aan vast wilde zitten.

Van 3/4 keer in de week afspreken naar helemaal niets, want ik zou op een zondag met hem afspreken maar had vervolgens met een vriendin afgesproken om iets leuks met haar te doen. Hij vond het erg jammer had hij gezed, ik als antwoord ik ook maar we spreken wel andere keer af!
Sinds dien liet ik niks meer van me horen omdat hij geen moeite deed en alleen wilde afspreken wanneer hij tijd had. Ik hoorde niks meer van hem…

Nu 4 weken later, heb ik hem uit mijn telefoon verwijderd, op facebook en op snapchat. Nog steeds denk ik continu aan hem, en hoop ik hem random ergens tegen te komen met uitgaan oid.

Het meest lastige vind ik dat Jason dus de enige jongen is die me zo heeft ingepalmd op die manier en me op een best respectloze manier heeft behandeld, ik ben letterlijk maar een ‘nummertje’ voor hem… En ik weet ook dat hij de grootste slet is, dat zei hij zelf ook, en ik voel me nu ook zo stom dat ik er in ben getrapt.

Ondanks dat ik hem overal op heb verwijderd en letterlijk uit mijn leven heb gezet weet ik niet zo goed hoe ik nu verder moet, ik reis 4 uur op een dag met t openbaar vervoer en ja dan dagdroom ik veel en kan ik t niet laten om over hem te dromen en over hem te denken… :frowning_face:

Als een jongen mij zou vertellen dat hij 11 meisjes in 4 weken neukt dan zou ik sowieso al aardig afknappen…

Maargoed: jij had denk ik toch wel moeite moeten doen na die keer dat jij had afgezegd. Als iemand iets af zegt vind ik dat diegene de moeite moet doen om iets nieuws te plannen.

Oké ik heb niet echt antwoord gegeven op je vraag dus dat zal ik alsnog doen:

Ga leuke dingen met vriendinnen doen, ga met dit mooie weer naar het zwembad of naar een meer of het strand ofzo als dat dichtbij is. Misschien ontmoet je daar zelfs wel een leuke jongen!

Inderdaad het is lastig maar probeer afleiding te zoeken! Zo te horen verdien je wel beter dan hem!
Vind het al superknap dat je de eerste stappen heb gezet om zijn gegevens uit je telefoon te verwijderen!

In eerste instantie was het ook totaaaal niet mijn type, op dat moment boeide t ook me niet. Ik ben echt op zn innerlijk gevallen, ondanks dat hij zo bot is als het maar kan. Ik wilde kijken of hij nog wat initiatief nam… Aangezien het echt toen van mijn kant moest komen… Maar dat heeft hij dus niet gedaan. Wat ik al zei, het doet me gewoon echt pijn dat hij me zo heeft behandeld, echt maar voor eventjes. Want in het begin deed hij zo ontzettend veel moeite dat ik dacht wow, vind ik hem überhaupt wel leuk? En ja toen waren de rollen omgekeerd na een paar dagen…

Als eerst: veel sterkte!
Je kan er alleen maar van leren en voortaan beter oppassen met dit soort typetjes. Als hij echt geen contact meer zoekt, en jij dat ook niet meer wil, zet je er dan overheen. Doe leuke dingen, ga slapen als je reist en zoek afleiding. Zet hem niet alleen uit je leven op je telefoon, maar zet hem ook uit je hoofd! Succes :sob::muscle:

Pff jeetje, ik ga het maar even volgen want ik zit in een soort xelfde situatie maar heb geen idee hoe ik over he, heen moet ko,em

Grrr. Word ik random wakker. Opeens weer een snapchat van Jason, met z’n wijn. Oké, met met vrienden wijn aan t drinken en gaat zo uit, OK.

Aan de ene kant denk ik, oke dat ben je aan t doen in je leven aangezien ik niks van hem
Hoor. Aan de andere kant denk ik, ja ik kan hem net zo goed ook blokken op snap… Ondanks dat hij nooit snaps stuurt, dit is toevallig de 2e in deze week.

Misschien zoekt hij juist wel aandacht via de snap, als hij anders nooit snapchat gebruikt? Als je hem wil vergeten zou ik hem inderdaad daar nu ook op blokkeren!

Huh, jij spreekt met hem af maar dan zeg je hem af omdat je met een vriendin wat gaat doen en daarna laat je niks meer van je horen? Ik vind eigenlijk dat het jouw beurt was om te vragen wat jullie dingen doen, maar goed, misschien snap ik het wel verkeerd.

Laat ik het duidelijk uitleggen;

Jason liet de laatste 2 weken alles vanuit mijn kant komen, Appte me niet als ik hem niet appte. Als ik bij hem was, was het gezellig en was ik ook nog eens goed voor de seks. Hij is wel eerlijk geweest over dat hij geen relatie wilde ^. En toen hebben we gepraat, maar we wilde elkaar nog steeds zien. Maar ik was het zat dat ik relatief veel moest doen om zijn aandacht te krijgen. Ik maakte altijd tijd voor hem om met hem af te spreken, hij kon regelmatig niet Ivm met zn vrienden, dus wat ik wilde laten zien is dat ik niet continu tijd voor heb maak en dat ik nu en vriendin kies ipv hem. En waarom dat? Nou omdat hij dus een ontzettende grote ego heeft, dat is ook al gebleken dat hij vol trots heeft gezegd dat hij met zoveel meisjes seks heeft gehad oa.

Je kon wel stoer gaan doen dat je met een vriendin af ging spreken, maar had het dan zo gedaan dat je nog niet met hem had afgesproken en niet kon afspreken omdat je met een vriendin voor hem had afgesproken had.

Ik was woensdag avond bij hem en toen wist hij niet of hij 100% kon. Ik had geen zin om wéér achter die jongen aan te lopen. Dus toen mijn vriendin vroeg of ik langs wilde komen heb ik ja gezegd, aangezien meneer niks van zich liet horen donderdag/ vrijdag, en pas Zaterdagavond zeggen dat hij zondag toe was aan ‘kanzi’ tijd. Met andere woorden alleen seks.

En dan was t voor mij duidelijk, als hij verder geen contact meer zoekt dan weet ik genoeg, aangezien ik genoeg initiatief heb getoond.

Oke, misschien had hij het gewoon even een paar weken druk maar goed. Ik denk dat jij er echt een grote big deal van maakt terwijl hij alleen lol wilde hebben met een meisje waarvan hij ‘no strings attached’ seks kreeg. Sorry als ik nu hard ben maar dat is wel wat ik denk.