"Uit" met friend with benefits..

Heey iedereen :slightly_smiling_face:
Allereerst: ik ben niet een of andere pedo, ik zit hier gwn echt nog maar net :joy: Maargoed, dit is dus mijn probleem:

Begin december hebben bert (laten we hem ff zo noemen) en ik afgesproken in het bos op een afgelegen plekje om wat “meer” te doen… Voordien hadden we al over veel gepraat rond seks enzo en er gingen ook weleens foto’s naar de ander (meestal met ondergoed)… Toen hebben we dus besloten eens af te spreken in het bos. Daar stond hij dan achter me en heeft hij eig op mijn ondergoed zo gevoel (bh en achterkant van mn onderbroek) wat leuk en vreemd tegelijk was XD enkele dagen later deden we dat dus weer maar met tongzoenen erbij… 2 dagen daarna waren we bij een vriend van ons (bert en mij) en daar heeft hij subtiel als die vriend (laten we bob zeggen) ff weg was. Dat terzijde, de volgende dag zei hij dat hij niets meer wilde doen, omdat ie verliefd was/is op mn beste vriendin… Ik voelde me zo kut :confused: hij zei dat hij zich schuldig voelde enzo (ook als is het niet wederzijds) en dat hij dacht dat ie later spijt zou hebben (we zijn 14/15) de dagen erna wilde hij er helemaal niet meer over praten, maar nu hebben we het er af en toe wel over… Hij zei me dat als k hem bv zou meenemen naar daar en hem kon overtuigen hij wss geen nee zou kunnen zeggen, maar toch wil hij eig niet… Ik heb hem onlangs gevraagd of hij mee wou (zonder bijbedoelingen, enkel om te praten) maar hij weigerde. Het is echt moeilijk soms, over het algemeen kan k er wel mee leven en accepteer ik het, maar soms mis ik het echt en k wil het zo graag terug… :’)
Wat is jullie mening? :slightly_smiling_face: als k onduidelijk was over iets zeg je het maar, ik leg het dan wel uit :wink:

Ik begrijp je verhaal niet helemaal, maar voor zover ik het begrijp zou ik zeggen, stop ermee. Je zegt dat het moeilijk is en dat je hem mist en terug wilt, dus je gaat jezelf er alleen maar meer pijn mee doen.

Stop ermee en vergeet hem alsjeblieft, sowieso je bent 14/15 veel te jong voor dit soort stuff. Of mis je hem als persoon en vind je hem echt leuk?

Nja ik snap het wel… Maar ergens voelt het ook niet te jong aan xD en ik denk dat ik wel iets van gevoelens ofzo voor hem heb, maar geen idee of ik echt verliefd ben… Nee verliefd ben ik wss niet hoor, het voelde gwn specialer aan

Please, zoek iemand waarmee je dit soort dingen echt wilt doen. Als je niet weet of je verliefd bent, ben je niet verliefd. En nja, dit zijn speciale dingen om te doen. Niet zomaar met een random jongen die ‘wat specialer aanvoelt’.

Daarnaast lijkt het me dat 'ie je gebruikt, wat ik zo kan opmaken uit dit verhaal. Niet toelaten.

denken jullie echt dat hij het enkel deed om te gebruiken? Verder is hij echt aardig tegen me, en nu we ff gestopt zijn praat hij nog evenveel tegen me… Het was een beetje ontdekken zegmaar, ofzoiets

Dus om je laatste vraag te beantwoorden; hij gebruikt jou, want hij is verliefd op je beste vriendin, maar doet met jou ondertussen de dingen die jij beschreven hebt. Hij voelt niks voor jou, maar gebruikt jou voor zijn seskuele behoeftes. Dat maak ik tenminste op uit jou verhaal.
Dit klinkt misschien hard, maar soms moet je je dit beseffen voordat je jezelf er pijn mee gaat doen.

Stop ermee, voordat je jezelf er pijn mee gaat doen. Wacht af tot je iemand vind waarmee je dit kunt doen, en waarmee je ook een emotiononele band hebt (en dan doel ik op liefde en niet op vriendschap). Dat is het beste denk ik :slightly_smiling_face:

Dit dus.

En je bent nog zo jong. Ik zou als ik jou was geen aandacht meer aan hem besteden. Je doet jezelf er alleen maar pijn mee. Het komt over alsof die jou heeft gebruikt, zodat hij zijn testosteron even kwijt kon, maar verliefd is op iemand anders.

En natuurlijk kunnen wij dit heel anders zien, omdat wij niet in jouw schoenen staan. Uiteindelijk is het nogsteeds je eigen keuze wat je doet, maar ik zie meerdere reacties die hetzelfde erover denken. Zegt wel een beetje genoeg toch?