Uit met ex

Me ex en ik hebben het een maand geleden uitgemaakt, maar toen ging ik weer eens bij de voetbal kijken en toen begon hij weer te appen en lieve dingen te zeggen. Ik heb later met hem gesproken en gevraagt wat hij van me wilde omdat hij het had uitgemaakt. Hij wilde vrienden blijven maar we waren wel nog iets meer dan vrienden. Wat houdt het in als je vrienden ben maar toch iets meer dan vrienden?

Dan zeg je tegen hem dat hij moet kiezen, als je niet wilt dat hij zo met je gevoelens omgaat. Hij kan niet geen relatie willen en toch de hele tijd flirten etc. en jou hoop geven en dan zeggen dat jullie "vrienden"zijn. Geef duidelijk aan wat je wilt en laat hem niet met je gevoelens spelen.

Zo, lekker arrogant van hem. Daar ga je hopelijk toch niet serieus op in? Als het uit is, is het uit. Jammer voor hem. ‘Iets meer dan vrienden…’. Geef hem alsjeblieft niet te ruimte om je te ‘spelen’. Uit is uit. Neem afstand en ga verder. (Overigens, waarom vroeg je niet aan hem: wat houdt dat in?)

Ik snap Cottoncandy ook, maar ik zou hem niet eens de ruimte geven om te kiezen. Niet wachten op wat een ander beslist met jouw toekomst. Hij had het uitgemaakt, dat was zijn keuze. Nu heeft hij niets meer te kiezen.

Daar heb je inderdaad wel een punt. Ik bedoelde eerder voor hem duidelijk maken dat hij niet een beetje van beide kan hebben, maar gewoon dat het het een of het ander is en dit niet zo kan en had inderdaad zijn keuze al gemaakt dus tja :stuck_out_tongue:

Dan is hij een fuckboy.