Uit maken.

heee,
ik wil het graag uit maken met mijn vriend, want ik heb geen gevoelens meer voor hem, en we hebben laatste tijd zoveel ruzies om niks, en hij wil me nooit vertrouwen, door deze dingen zijn mijn meeste gevoelens verdwenen. En begin ik gevoelens voor een andere jongen te krijgen, al de 2e keer voor dezelfde jongen.
maar ik weet dus niet hoe ik het uit moet maken, want meestal zijn we bij mijn huis of zijn huis, maar dan is het ook lullig om uit te maken, en via msn ofzo al helemaal.

hoe hebben jullie het uitgemaakt?
of hebben jullie een tip voor mij dat ik het uit kan maken.

xxx. thankyaaaa (L)

Ik denk niet dat je moet zeggen van ‘ik wil het uitmaken’. Praat er eens met hem over. Vraag wat hij vindt van de situatie de laatste weken. Wie weet denkt hij er het zelfde over. Dan kun je beter zo uit elkaar gaan dan dat er iemand ‘gedumpt’ is.

Ik denk dat je eerlijk tegen hem moet zijn.
Op welke manier je dat doet maakt niet uit, eerlijkheid duurt het langst.

Mijn voorkeur gaat uit naar fase-to-fase, hoe moeilijk en hard dat ook zal zijn.
Jullie zijn in een relatie gestapt, dus praten kan je met elkaar.
Vertel hem over je gevoelens en wat je dwars zit.

Misschien dat een goed gesprek nog een beetje leven in jullie relatie kan zetten. Zo niet? Zeg hem dat je gevoelens over zijn.

Vraag aan hem of hij naar een plek komt waar je kan praten gewoon savonds ofzo. En zeg dan wat je denkt en dat je het niet leuk vind dat je zoveel ruzie hebt, mischien kom je dan samen tot een oplossing.

Agreee :'D

Je kan naar buiten gaan gewoon zeggen dat je écht moet praten. Dan snapt hij het vast al wel. En via sms/msn is inderdaad een echte no-go!

hij wil niet dat het uit gaat, en dan zegt hij dat hij zich probeert te verbeteren. maar we hebben nog steeds ruzies en alles… ik heb hem een laatste kans gegeven, maare het gaat alsnog mis. ik wil zo echt niet verder met deze relatie.

misschien moeten jullie een tijdelijke break nemen?
en als het écht écht ECHT niet meer gaat, dan kun je het beste gewoon uit maken.
wel face-to-face, en vertellen waarom je het uitmaakt.

agrees with ryom

Vertel hem wat je in je beginpost aan ons hebt geschreven.
Hij zal het natuurlijk vet kut vinden, en je zult door het gesprek heen moeten.
Er is geen manier om het te verzachten.
Er is gewoon geen goede manier voor hoe je een relatie kunt uitmaken

Sowieso face-to-face.
De rest is gewoon echt simpelweg te laf.

En doe het niet bij jou thuis, maar ergens buiten of bij hem thuis.
Dan kan je daarna gewoon weglopen.
En leg uit wat er aan de hand is, misschien denkt hij er ook wel zo over.
Misschien komen jullie nog op een oplossing, of maken jullie het samen uit.