Uit maken

Na lang te hebben getwijfeld heb ik toch besloten dat ik het uit wil maken, alleen het punt is dat mijn vriendje het echt niet aan ziet komen, en ik vind het zo erg dat ik hem nu ga kwetsen, want ik weet dat ik hem echt pijn ga doen. Het is ook heel lullig van mezelf maar ik twijfelde al een tijdje aan onze relatie en dat heb ik pas gisteren verteld toen hij het pas vroeg, terwijl het al langer speelt, maar hij denkt dat het een dipje is en dat het allemaal weer goed komt. Hoe moet ik het gaan uitmaken? Ik wil ook nog graag vrienden zijn, al zit dat er denk ik niet in…

ik zit met hetzelfde probleem, dus beschouw dit maar als een up :slightly_smiling_face:

Goed met hem erover praten wat je dwars zit
misschien dat jullie er dan samen uitkomen.
Zoniet? dan zet je er een punt achter.

Ik wil het sowieso uitmaken.
Alleen, waar? Ik wil niet bij mij, want dan blijft hij langer hangen en ik wil ook niet bij hem z’n familie onder ogen komen.
En hoe?
Dit is zo moeilijk.

Dan ga je toch naar het park ofzo? een eindje lopen…?

Zeg dat je even een rondje met hem wilt lopen. Waarschijnlijk ziet hij het dan al aankomen… ZOu het inderdaad niet bij hem thuis doen, lijkt me echt niet leuk om op je eigen kamer gedumpt te worden xD En verder: draai er niet omheen, maar vertel juist wat je precies dwarszit.

Ik ging toen ik het uitmaakte een rondje met hem lopen ja,
Thuis is een beetje lullig.
Sterkte ermee! :slightly_smiling_face:

hier heb ik eigenlijk weinig aan toe te voegen.
maar succes!