uit.. maar ik snap er niks van

hey allemaal

ik ben al een paar mnd depressie f en de laatste tijd veel erger, ik snijd mezelf ook

ik had sinds 13 april een heel lief & leuk vriendje

hij had een bijbaantje dus zagen we elkaar niet heel vaak
we smsten & msnden wel heel erg veel

en nu heeft hij het vrijdag zomaar ineens uitgemaakt
ik vroeg hemw aarom en hij zei iets vaags in dde trant van ik was niet zo verliefd meer op je

's nachts toen ik niet kon slapen smste hij me, om half 2 dat hij niet kon slapen en dat het hm speet & dat hij me miste…
de volgende dag ging ik met mijn bf bellen, en die vertelde me dat hij haar had gesmst die ochtend van de dag dat hij het uitmaakte. Hij zei dat hij niet wou dat ik depresseif was, en hij wou weten wat er aan de hand was. Hij wist niet meer wat hij moest doen, en hij zei dat hij wel heel erg veel van me hield. Zij wist best wat er was, maaar ik had het haar in vertrouwen verteld dus zei zij ook niks. Later heeft weer een andere vriendin met hem gepraat & tegen haar zei hij dat hij het ook niet wist waarom hij het heeft uitgemaakt. Vannacht om 4 uur ong. smsde hij me weer, dat hij me echt heel erg miste en dat het hem spijt. Maar op msn doet hij weer hartstikke onaardig tegen me

Ik snap er echt niks meer van, please help ??!

Misschien is het slim als jullie samen eens goed gaan praten,
als jij hem wil vertellen wat er is, vertel het hem, dan.
Ik heb zelf ook een vriendin die in zichzelf sneed, Haar verhaal
hoorde ik ook pas later, misscchien word het voor hem dan ook duidelijker,
later kun je dan altijd nog bepalen of je weer iets met hem wilt:)
succes Xxx

maar ik weet dus helemala niet of hij mij nog leuk vind…

en of ik er nota bene nog wat achter moet zoeken ?! & als ik met hem praat op msn, dan doet hij echt heel hufterig :S

Meisj toch! (F) Je moet je afvragen of jij hem nog leuk vind en met hem verder wil. Kan me wel voorstellen dat je depressief voelt, maar je eigen pijn doen is ook niet de oplossing; ook al voel je dan even niet meer de echte pijn van je verdriet. Ik weet niet hoe oud je bent? Maar als je nog onder de 16 jaar zit o.i.d. kan je er beter over praten, zoiets moet je nietvoor je eigen houden. Misschien met je moeder ofzo? Sowieso moet je die jongen een tijdje niet meer over msn spreken, kan die ook niet hufterig doen, en kan die eens goed gaan nadenken wat tie nou precies wilt! Want ipv dat tie op msn kut doet en dan weer tegen je vriendin zit te vertellen dat tie je mist?! Da klopt niet! Sterkte verder! (F)

Misschien moet je hem eens bellen, dat is beter dan MSN. Op MSN kunnen dingen gemeen overkomen terwijl hij het misschien niet zo bedoelt, of andersom. Of nog beter: ga naar hem toe om met hem te praten. Succes =)

help?

naar hem toe gaan en met hem praten.
dat is idd beter dan MSN en SMS.

hm… beetje raar!
weet waar je het over hebt! :slightly_smiling_face:
lastig, Vraag hem eens of hij even keer iets wil doen met je! gewoon even gezellige avond hebben en dan kun je ten eerste kjken of hij daar behoefte aan heeft. en zo ja, kun je hem op die dag/avond hem face to face vragen waarom hij het nou precies uit heeft gemaakt en of hij misschien spijt heeft van zijn beslissing of hoe hij er nu tegenaankijkt nu je aantal weken verder bent…
succes:)

misschien moet niet alles over msn en via sms gaan… maar moet je gewoon een keer echt met hem praten. face to face

haha die titel.

waarom haal jij een topic van bijna 3 jaar terug naar boven?

staat daar een straf op? Ik kwam het toevallig tegen en ik moest gewoon even lachen om die titel.

Geen straf, maar het is wel onzinnig. (zo grappig is de titel toch niet?)

hm. Ik vond wel grappig dat ze zo ‘beduusd’ was. Maarja, humor verschilt.

naja het is vrij irritant om oude topics ervoor te krijgen, en dit meisje had het duidelijk gezien het niet zo leuk, dan vind ik niet dat ze daaraan 3 jaar later moet worden herinnerd omdat het weer geupt is.