Hallo, sorry als dt lang wordt maar i need helppp.
Ik ben dit schooljaar in Leiden aan de universiteit Webster begonnen, en het is heel gezellig. Nu zijn er wat meisjes die net als ik een huis daar willen vinden zodat we allemaal samen kunnen wonen. Die meisjes wonen alleen al in de universiteit, in de “Dorms” (op de campus). Dit is omdat zij uit andere landen komen en dus gelijk vanaf het begin al een woonplek moesten vinden. ikzelf woon in DH en voor mij is het dus niet echt nodig om daar te gaan wonen tot dat we een huis vinden. (we willen een huis in leiden omdat leven in de dorms vrij duur is).
Het probleem is dus dat ik me soms wat buitengesloten voel. Ze hebben meetings over verhuizen zonder mij, ze koken vaak gezellig samen in de dorms enz. maar daar ben ik dan niet bij omdat ik de trein moet halen naar huis. Het duurde ook lang voordat ze mij meetelden voor een extra kamer in het nieuwe huis. Ik dacht dus, ik ga in die dorms wonen tot we wat vinden (ze zijn van plan tegen maart een huis te vinden). Ik Heb met mijn ouders gepraat en die vinden het oke, zolang ik er maar niet al te lang woon (ivm prijs). Een paar van die meisjes (die ik beter ken zegmaar) zijn er ook helemaal blij mee.
Ik moet vandaag zo een vrouw die over housing gaat emailen of ik vanaf begin januari tot maart ong daar wil gaan wonen.
Maar eerlijk gezegd ben ik nog best blij thuis. Ik wilde eigenlijk volgende zomer verhuizen naar leiden, na mijn eerste jaar. Het is gewoon dat die meisjes allemaal haast hebben om uit die dure dorms te komen tegen maart dat ik mee ging doen met dat verhuis gedoe, en ik ben bang dat ik gewoon geen aansluiting krijg als ik niet mee ga.
Wat zouden jullie doen?
Ik zit dan daar woor het grootste deel van de week, maar kom ook wel terug naar huis het is een kwartier met de trein van DH naar leiden…
alvast bedankt