Hoi meiden,
Ik wil heel graag uit huis maar door omstandigheden kan dit helaas niet.
Nu werk ik 3 dagen in de week en verdien ik rond de 650 euro per maand.
Hiervan gaat een deel naar mn spaarrekening en de rest gaat op aan mn auto en uitgaan.
Nu vroeg ik me het volgende af, ik kan nu al dingen voor mn uitzet gaan kopen omdat ik nu redelijk verdien en het gewoon op de zolderkamer op kan slaan. (staat toch leeg)
Ik kan ook wachten tot ik echt uit huis ga maar als ik dan alles in 1x moet kopen word het ook best duur.
Ik zit hier heel erg over te twijfelen.
Ik verdien nu redelijk en als ik elke maand wat dingetjes koop en opsla heb ik met mn uitzet niet zoveel kosten, aan de andere kant weet ik natuurlijk nooit wat er gebeurd.
straks ga ik samenwonen en heeft mn vriend alles al.
En natuurlijk zit je met de garantie.
Soms zie ik hele goede aanbiedingen voor bijv. een strijkijzer met gratis stijkplank of een goede en goedkope stofzuiger maar als ik pas over n jaar of 1/2 het huis uit ga is de garantie meestal al verlopen en dat is ook zonde.
Wat hebben jullie gedaan of wat zouden jullie doen?
Het nu kopen omdat je nu geld hebt met het risico dat je het later niet meer nodig hebt of leuk vind, of wachten maar met je uitzet nog alles moeten kopen? (bijv. bestek,stofzuiger,stijfplank/ijzer,potten en pannen,keukengerij,mixer,koffiezetapparaat enz.)
ik heb het dus over bovenstaande dingen niet over bijv.een bed, bank, stoel en tafels ofzo