Uit huis getrapt ..

nou ik zit dus bestwel met een probleem. mijn moeder is vorig jaar overleden en mijn vader woont in gelderland en is altijd aan het werk. nu woon in bij m’n oom en tante in groningen. mijn ouders zijn gescheiden toen ik 6 was en ik heb eigenlijk nooit echt lang een vast ‘thuis’ gehad, wat in je kindertijd/pubertijd toch wel belangrijk is. nu dacht ik dat het eindelijk goed ging thuis.

alleen nu is mijn oom het zat om me in huis te hebben, wat ik ook niet helemaal snap. ik houd mijn eigen kamer schoon, doe elke dag de afwas + vloeren, hang regelmatig de was op en heb nooit een grote bek. maargoed, hij heeft dus besloten dat hij me binnen een maand uit huis trapt, en ik maar moet zien waar ik heen ga. dat is trouwens echt een vent waar je totaal niet mee kan praten. mijn tante is wel heel lief maar die heeft weinig te zeggen thuis wat dat soort dingen betreft. zij weet het ook nog niet.

bij mijn vader in huis woont een gruwelijke stiefmoeder, ik heb er al eens 3 jaar gewoond, en god please nooit weer. dus dat is geen optie. bij andere familie hier in de buurt (ja want ik wil hier wél in de buurt blijven wonen) kan ook niet, die zijn allemaal te oud of liggen in een scheiding or whatever.

de enige opties die nu nog over zijn is óf bij mijn broer wonen (23) die net een paar maandjes op zichzelf woont, of naar een internaat. ik bel mijn broer vanmiddag even om te vragen of ik binnenkort met hem kan praten.

wish me luck! ik hou jullie op de hoogte.

Sterkte meis! :open_mouth:

Succes meisje! Hoop dat t allemaal goedkomt :slightly_smiling_face:

Jeetje, echt niet leuk nee!
Heb je al met je oom en tante gepraat, waarom ze je uit huis willen hebben?
Vraag wat je misschien fout hebt gedaan? Wat vast niet zo is denk ik, want je helpt goed mee in het huishouden.
Ik hoop dat het goed komt voor je, sterkte en succes ermee!

Je kunt ook bij een kostgezin in huis misschien?
ik ken wel mensen die dat ook doen … suc6!

pff jeetje liever niet zeg. dan woon ik nog liever op kamers ofzo. ik ben nu net 16 trouwens. maar wel volwassen voor mijn leeftijd.

Jeez! Dat is echt zwaar kut zeg… Hou ons op de hoogte en veel succes!

Dat is echt klote. Sterkte meis!

Soww:O
dat is echt kut meidd!:expressionless:

Sterke ermee (K)

damn, echt heel kut voor je!
Op je zelf wonen met 16 jaar is wel heel vroeg maar als jij denkt dat je er klaas voor bent kun je het toch proberen?
Maarja wie betaald dat dan enzo…
Misschien is bij je broer ook een goede optie…
succes!

Domper, succes hé!

nou veel suc6 ermee

oohhh wat kut! heel veel sterkte en succes, zijn er nog wel internaten in nederland?

veel succes, hoop dat het goed komt (:

ik vind dat je oom dan wel ffe een reden mag geven
waarom hij jou uit het huis trapt

Ohh wat kut :open_mouth: Best wel lullig dat je oom je zo het huis uit trapt, dat is nogal onverantwoordelijk. Straks kun jij nergens heen en dan…
Bij je broer is misschien wel een goeie optie ja, dan heb je ook iemand om mee te praten enzo :slightly_smiling_face: Het ligt eraan wat voor een broer je hebt; een feestbeest die elke keer vrienden uitnodigt en dronken wordt óf een broer die gewoon een beetje rustig is :stuck_out_tongue:

woow, ik hoop voor je dat je bij je broer mag wonen!
heel veel sterkte! :couplekiss_man_woman:

Succes! Ik hoop dat je een fijne oplossing kan vinden ^^

Whooh, lekker aardig… :S Waarom schopt je oom je het huis uit dan? Kan die toch niet zomaar maken! Straks kun je nergens terecht…
Succes meid & ik hoop voor je dat je een goede oplossing vindt :slightly_smiling_face:

Heel erg veel sterkte toegewenst, hopelijk komt er een goede oplossing voor dit probleem.