Uit eten met het werk van m'n vriend

Hoi, mijn vriend werkt fulltime en bij ‘echte’ banen komen
altijd ook dingen als etentjes met collega’s kijken.

Nu gaan ze binnenkort met alle collega’s uit eten,
en toen vroeg men op zijn werk of hij mij ook mee zou nemen.
Dus toen vroeg m’n vriend of ik mee wilde en natuurlijk zei ik ja,
en ik heb er opzich ook wel zin in.

Maar het probleem is, ik ben pas 17 (vriend is 21) en de meeste
van zijn collega’s zijn ouder (en hun partners dus ook).
Dus nu ben ik bang dat ik daar een beetje raar aangekeken
ga worden.

Iemand ervaring met etentjes waar je verder niemand kent,
of tips? (gosh dit lijkt op zo’n ’ Hoe Overleef Ik…’ boek :bored: )

Ach naja je hebt je vriend nog. Zeg tegen hem dat je het eng vindt en dat hij bij je moet blijven x]

Haha, ze zullen je echt niet raar aankijken hoor! Gewoon jezelf zijn, hier en daar een praatje maken en als dat niet echt loopt -geen idee waarom dat niet het geval zou zijn- praat je gewoon lekker verder met je vriend. 't Wordt vast hartstikke gezellig!

Ik heb ook wel eens een etentje gehad met volwassenen -was met mijn nicht, van 24- en ik ben 14. Ik heb me gewoon prima vermaakt, lekker gekletst en niemand deed moeilijk of raar, dat doen volwassenen namelijk minder snel. Dat is meer iets kinder/tienerachtigs, haha.

Veel plezier!

Ik ga wel eens mee met mijn papa. Het valt echt super mee hoor! Meestal zijn die etentjes heel relaxed en helemaal niet zo ‘werk’-achtig.

Gewoon aardig & spontaan zijn, er zal heus geen probleen zijn, anders hadden ze je niet meegevraagd.

Het wordt vast wel gezellig!
Inderdaad je spontaan opstellen, en zeg tegen je vriend dat je het een beetje eng vind, zodat hij je ook een beetje voor kan stellen, en er een beetje rekening mee kan houden.

Het word vast wel leuk!
Mijn vriend is 24 en werkt ook fulltime, ik ben 18. Eerste keer dat ik mee ging met een etentje was natuurlijk even kennis maken met elkaar enzo… Maar het was vooral echt super gezellig! En dat leeftijdsverschil merk je dan ook niet echt. Het is meer hoe je er zelf tegen aan kijkt…
In ieder geval veeeeeel plezier, x.

bedankt!
ik zal m’n vriend wel vragen of ie me niet
alleen wil achterlaten daar haha,
maar dat zal die zowieso wel niet doen hoop ik.

We gaan wokken trouwens,
dat is altijd wel leuk.
Nu nog de perfecte outfit vinden,
altijd leuk :grinning:

aa ik ken het
ook 1 keer met me vriend en zn werk wegeweest. dat bedrijf bestond toen honderd jaar ofzo.
en hij was al 1 van de jongste daar. maar ik ben 2 jaar jonger. en sommige keken wel even van… owh die is nog jong.
maar voor de rest niet, gewoon je volwassen gedragen

aah men ik heb ook zoiets gehad, ik ben 16 en heb een vriend van 21…
en een van zn beste vrienden ging trouwen, en ik ging ofcourse mee… nouja zaten we daar, ook eten en daarna een feest enzo, maarja peet was al een van de jongste vrienden van die dude en ik ben natuurlijk nog 5 jaar jonger, dus ik dacht ook wel van wtf iedereen is ouder :S… maarja als je gewoon spontaan bent en een beetje meepraat word het toch wel gezellig ^^