Uit eten in Amsterdam

Ik ga woensdag uit eten met mijn vriendje in Amsterdam, en wij willen dan eten bij een gezellig restaurantje, het hoeft geen speciale keuken te zijn maar zowel dan het liefst een Japanse. En we willen dus niet naar MacDonalds, KFC of Burger King enz.

Hebben jullie enig idee wat een leuk restaurantje is?

Stap gewoon een willekeurig restaurant binnen waar de gerechten en de prijs je bevallen. De meeste restaurants in het centrum van Amsterdam zijn namelijk sowieso wel gezellig (tenminste, ik vind het gezellig).
Heb ik ook gedaan de laatste keer dat ik in Amsterdam uit was (ik kom vrijwel dagelijks in Amsterdam vanwege m’n studie, maar het centrum kom ik niet zo vaak). M’n beste vriend en ik zijn toen gewoon in een Italiaans restaurant gestapt waarvan we de kaart er goed uit vonden zien en konden gelijk aan een tafeltje zitten.

Sumo :slightly_smiling_face:

Je kan lekker en onbeperkt sushi/Japans eten bij Wagamama, Shabu Shabu, Sumo en Genki Garden.
Tokyo Cafe en Kyoto Cafe vind ik zelf wat minder.

Je kan ook naar Red Sun, Momo en Little Buddha gaan. Het is wel wat duurder dan die all you can eat, maar wel iets lekkerder vind ik zelf.

Die laatste drie zijn echt goed inderdaad, vooral Little Buddha… maar Genki is ook prima :slightly_smiling_face:

Zat er een soort grote menukaart op het raam waardoor je kon zien wat voor gerechten er allemaal waren? Haha, bedankt! c:

-

De rest; ook bedankt, ik kan hier vast wel iets mee!