uit elkaar door overspannen vriend

Hee meiden,

Het is nu 2 maanden uit tussen mij en mn ex. Hij was al een paar maanden overspannen waardoor het uiteindelijk ook uitging… Ik ben er nog steeds stuk van. Tijdens de relatie probeerde ik zo mijn best te doen om hem wat op te vrolijken maar dat hielp uiteindelijk niet. Hij wist dat hij alleen verder moest met zichzelf. Hij wou mij niet met zijn problemen opzadelen. Ik voel me nu door deze situatie heel erg verdrietig. Door mijn verdriet val ik heel erg af en slaap ik slecht. Mijn verstand zegt dat ik verder moet gaan…maar mijn hart blijft heel pijnlijk… Hebben jullie misschien ook zo’n ervaring? en wat zouden jullie doen in mijn situatie?

liefs Tess

Ah, wat een vervelende situatie. Ik denk dat je nu gewoon lekker op jezelf moet concentreren, ga leuke dingen doen met je vriendinnen en familie, verwen jezelf is lekker, en laat hem met rust. Hij is overspannen en heeft denk ik ook rust nodig, en wie weet wat de toekomst jullie brengt als het beter met hem gaat!

Als hij zelf meer tot rust komt, komt hij er misschien wel achter wat hij heeft opgegeven en krijgt hij spijt. Ik zou nu proberen te focussen op andere dingen in het leven, zoals leuke dingen die je doet met vriendinnen. Misschien zou je over een tijdje contact kunnen opnemen, als jullie allebei wat tijd en rust hebben gehad. En wie weet onderneemt hij zelf wel iets? Succes lig! :grinning:

Dank jullie wel! ik ga mijn best doen. :slightly_smiling_face:

Wat lastig, vooral als er nog gevoelens zijn. Het is toch beter om afstand te houden en afleiding te zoeken.

Ja dat probeer ik ook zoveel mogelijk te doen :slightly_smiling_face: dankje!

even een korte samenvatting wat de laatste tijd is gebeurd… mijn ex zocht idd weer contact met mij. Ik kreeg daardoor weer hoop in een relatie met hem. iedere dag stuurde hij me snapchats en steeds als ik zijn naam weer op het scherm zag verschijnen werd ik blij.
op een gegeven moment werd het contact wat minder…en zag ik steeds dat hij foto’s van zijn collega like’te op instagram/facebook. Ik wist niet zo goed wat ik daar van moest vinden. Na veel gepraat met mijn moeder en psycholoog (wegens depressie) dacht ik dat ik me over hem heen kon zetten.
niet dus…

op een avond stuurde hij me zo’n zwaaiend poppetje op skype… toen hebben we weer even gewoon gepraat. maar ondertussen was hij blijkbaar aan het skypen met die collega van zijn werk. Hij zei dat ze echt niet leuk was etc. Hij had altijd al veel contact met andere meiden, hij kan goed met meisjes overweg. nadat ik zei dat ik op bed ging en hem nog veel ‘plezier’ wenste met zn skypesessie belde hij mij opeens op.
Ik reageerde natuurlijk omdat ik hem gewoon nog heel leuk vond. we hebben die nacht nog een uur gepraat/ gelachen als voorheen. alles klopte even.

Hij had geen foto’s meer geliked van zijn collega dus ik ging er vanuit dat er niks was tussen hun.
na een paar dagen snapchats versturen naar elkaar en af en toe op whapp even met elkaar gekletst hebben reageerde hij niet meer.

het duurde voor mijn gevoel al zo lang…en ik werd er steeds verdrietiger door. op een ochtend zag ik dat hij de foto’s van ons samen op zijn instagram had verwijderd. dat was nadat hij op stap was geweest. Het drong tot me door…hij vond me niet meer leuk.
Het was heel pijnlijk voor mij om dit in te zien. al die maanden, zoveel energie heb ik in hem gestoken.
Ik ben weer naar mijn moeder toegegaan en begon heel hard te huilen. we hebben een goed gesprek gehad en daarna heb ik hem verwijderd op instagram. Ook had ik zijn nummer al verwijderd.
Ik dacht dat het toen wel klaar was…maar ik had hem niet geblokkeerd op snapchat dus kreeg ik nog wel foto’s binnen van hem. ik reageerde erop : wil je stoppen foto’s naar mij te sturen? hij begreep er niks van. op whapp al snel een vraag van hem: wil je geen contact meer met me? Ik heb hem toen uitgelegd dat ik al een hele tijd depressief ben en dat ik hem niet meer begrijp. Het enige wat hij daarop zei was : is goed, dan verwijder ik je nu uit mijn mobiel, sterkte hé.

en nu maar gewoon verder gaan met mijn leven…

Wauw wat een debiel. Gelukkig ben je nu van hem af. Sterkte en probeer geen contact meer te zoeken!

Wauw wat erg voor je! Sterk van je dat je hem uiteindelijk op alles hebt kunnen verwijderen. Het zal wss wel nog een tijdje pijn doen, maar uiteindelijk zal je je beter voelen. Zijn reactie op wat je tegen hem zei, is gewoon echt onvolwassen. Hij toont niet eens iets van begrip. Dat zegt veel over hem… sterkte :sob::muscle:

Dank jullie wel!

Ik snap ook niks van zijn reactie…

-