Uit de hand gelopen grap..

Ergste is juist dat dat voor de chat de reden was voor de relatie, dat we zo snel een klik hadden. Dat kunnen we dus moeilijk roepen denk ik.

Sorry iedereen, maar het voelt zo ingewikkeld allemaal.

Nou dat er wel een klik is, maar dat de ‘vonk’ mist, dat er gewoon iets mist… Dat heb je vaak toch, mensen die vrienden waren, relatie krijgen, dat er toch speciaal gevoel mist, en je merkt dat je eigenlijk toch beter af bent als gewoon goede vrienden. En als je dan afspreekt over 2 weken, dan is het ook niet raar dat jullie alsnog afspreken, want je blijft goede vrienden. win-win

Dat is wel een goede ja, wel de klik, maar uiteindelijk doordat het afspreken zo moeilijk gaat slaat de vonk gewoon niet over. En dan kunnen we gemakkelijk vrienden blijven ja.

Jullie zijn geweldig. C. en ik hebben echt al sinds vorige week gesprekken over hoe het nu verder moet, oftewel: hoe maken we het uit zonder mensen te kwetsen.

Denk dat het zo het beste werkt, zodat jullie nog vrienden kunnen blijven, dat de rest het geloofd, en niemand anders gekwetst raakt.

Ik heb een beetje het idee dat je het probleem groter maakt dan het is… Spreek zaterdag gewoon af, en na die date zeg je dat jullie die klik in het echt toch niet voelden en daarom besloten om toch niet door te gaan met die relatie. Kwets je niemand, het enige waar je mee zit is dat je dit voor altijd geheim moet houden.