Uit Amsterdam vertrokken Boeing 777 stort neer in Oekraïne.

Oh wauw wat erg… Hoe weet je dat?

Rtl nieuws.

Ik denk dat er echt geen oorlog komt in Europa. Het is gewoon een conflict over de Krim-gebied.

Als ik het zo bekijk, vind ik dat de neergestorte vliegtuig echt een domme reden is voor het beginnen van een oorlog.

Sowieso kan er altijd een oorlog komen tussen Rus-Oek maar NL is altijd neutraal geweest in andere oorlogen dus er is weinig kans dat er in NL ook een oorlog uitbreekt.

Tenminste dat denk ik en mijn docent ook.

Wat afschuwelijk voor de nabestaanden echt zo erg…
Maar tegelijkertijd ook ontzettend beangstigend.
Wat een shit allemaal in de wereld op het moment.

Op de NOS zeggen ze dat ze dat nog niet kunnen zeggen omdat KLM nog geen informatie vrijgeeft?

Ze hebben een woordvoerder van d reizen gesproken… Het klopt inderdaad dat er nog geen namenlijst is vrijgegeven… Ze zeiden alleen dat ze een x aantal mensen op de vlucht hadden zitten…

Hoor net op het NOS dat de leider van de separatisten meldde een Oekraïns vliegtuig te hebben laten neerschieten en de foto’s van die crash lijken erg overeen te komen met het vliegtuig vanuit Nederland.

ik denk dat rusland t heeft gedaan om uiteindelijk oekraine de schuld te geven. bahhh vreselijk dit. waarom bombarderen we oekraine en rusland niet gewoon ugh

Op NOS zeggen ze nu, mogelijk 10 mensen van D-Reizen maar niet bevestigd.

^ Nu.nl heeft gewoone en liveblog met ontwikkelingen he?

Omdat een derde wereldoorlog niet echt aangenaam is i guess

Er gaan nu ook allemaal foto’s en facebookpagina’s rond op twitter. Ook wel erg dat mensen dat posten

oke nou herhalen ze echt tien keer dezelfde dingen op nos

Een woordvoerder van ANWB-reizen laat aan NU.nl weten dat er ook 15 of 16 mensen van Fox Vakanties in het toestel zaten.

&

REU: EMERGENCIES MINISTRY OFFICIAL ON SITE SAYS BODY PARTS SCATTERED AROUND UP TO 15 KM FROM CRASH SITE, AT LEAST 100 BODIES SEEN

Wat vreselijk.

Waar slaat dat op? Alsof een bom op die landen gooien iets beter maakt. Elk land maakt fouten, kun je de hele wereld gaan bombarderen.

Ik word door dit soort dingen echt paranoia. Als m’n ex woensdag gaat vliegen ga ik sowieso z’n vlucht volgen online :’]

Ookal komt dit niet bij die mensen: Sterkte aan de familieleden etc.

schokkend

bahhhh :frowning_face:

Ik ben hier niet blij mee. Ik vlieg zelf in september. Ook met Fox en met KLM richting Amerika… Op zich zou ik moeten denken; totaal de andere kant op. Maar ik ben verschrikkelijk bang dat er iets gebeurt.

Maar dat is maar een schijntje als dat ik me niet kan inbeelden hoe de nabestaanden zich nu op dit moment moeten voelen :’(

fouten of een oorlog ontketenen vind ik wel 2 hele andere dingen.