Uit Amsterdam vertrokken Boeing 777 stort neer in Oekraïne.

ik vond het een beetje gemeen overkomen vandaar. Maar laten we erover ophouden, dit is het niet waard.

OT: net op het NOS journaal zeiden ze dat het vliegtuig brandend is neergestort.

Verdomme man. Schiet even lekker twee vliegtuigen in de lucht op één dag.

Oh please mensen ga nou niet meteen roepen dat de 3e wereldoorlog uitbreekt. Er is nog niets bevestigd. Het vliegtuig zou te laat zijn gesignaleerd op een bepaald punt wat al kan wijzen op fouten. Interfax heeft 2 berichten gedeeld, de ene zegt dat het vliegtuig is neergestort, de andere geschoten.

We weten de oorzaak nog niet eens en we roepen al dat er oorlog komt

Echt zo erg dit! Op internet staat dat niemand het heeft overleefd…

bizar… 280 passagiers en 15 bemanningsleden overleden…
Het is al erg genoeg maar wauw door een raket.

Begin echt bang te worden voor vliegtuigen die boven Rusland/Oekraïne vliegen.
(bedoel dat ik niet meer durf te vliegen naar china etc omdat je dan daarboven vliegt)

Staat op liveblog van nos.nl

Het is al erg genoeg dat die passagiers hoogstwaarschijnlijk allemaal overleden zijn en dan met die gevolgen erbij nu… Oh nee hier wil ik helemaal niet over nadenken. :frowning_face:

Gadverdamme , straks breekt er een 3e wereldoorlog uit…

Wat moeten die mensen hebben gedacht??? “ja laten we random een toestel van Malaysian airlines neerschieten, mensen die helemaal niks met het conflict te maken hebben”. (Als die echt is neegeschoten)

Weet je, dit kan best wel eens een uiterst slim spelletje zijn van Rusland/Oekraïne. Mocht het vliegtuig zijn neergeschoten, gaat het land die dit heeft gedaan natuurlijk ontkennen en elkaar de schuld geven.

Oekraïne is al contact mee geweest

Ik geloof dat de leider van de separisten heeft bevestigd dat het de munitie heeft om eventueel een vliegtuig van zo een hoogte neer te halen.

Er zijn 20 reizigers van D-reizen in het betreffende vliegtuig… Mijn god, die families… Partners, ouders, weet ik veel wie die nu in onzekerheid zitten…

O nu hebben ze geen middelen meer ineens…

Ik denk al best lang dat er binnenkort een nieuwe oorlog komt, en ik zou dit best een oorzaak vinden.

Mensen rustig. Er komt niet meteen een 3e wereldoorlog…
Kom op zeg.

Ik denk dit al sinds het begin dat de Krim zich heeft aangesloten bij Rusland…

Ze zeggen niet voor niets overal dat je je nog niet druk moet maken :’’)
‘Het zwartepieten is al begonnen er is nog niets bevestigd.’

Ik hou het bij het nieuws en ik ga zelf niet speculeren over een oorlog, ben geen helderziende.

Precies, de VN zal heus wel maatregelen gaan nemen en desnoods bedenkt de US dat Europa wel wat “vrijheid” kan gebruiken.

Het maakt trouwens niet eens uit welke partij nou schuldig is, het zijn en blijven Russen, dus Rusland zal hoe dan ook problemen krijgen. Denk ik.