uit alle jongens..

… Kies ik de meest verkeerde.

Heb ik eindelijk de perfecte jongen gevonden.
En ik ga niet uitleggen waarom ie zo perfect is want dat heeft toch geen zin en dat valt ook niet met woorden uit te leggen.
En die perfecte jongen, is de vriend van een vriendin van mij.
Al zo’n anderhalf jaar, uit alle jongens moet ik net hem kiezen…

Oke, blijf van hem weg.

Ja dat probeer ik dus ook.
Maar je kent toch die drang dat je de hele tijd naar hem toe wilt?
Naja dat heb ik dus nu ook, echt ik zweer het ik word gek gewoon!

Ja natuurlijk is het moeilijk, maar je moet het gewoon niet doen, zoiezo niet. Maar al helemaal niet omdat het de vriend van een vriendin van je is.

Hij heeft een vriendin !
en dat is ook nogeens een vriendin van jou !

Is dat niet genoeg om bij hem weg te blijven …

Ja nou doe je net alsof ik niet om m’n vriendin geef…
Wat denk je dat de rede is dat ik van hem probeer weg te blijven?
Het gaat alleen een beetje lastig aangezien het de vriend is van mijn vriendin en we in dezelfde vriendengroep zitten…
Weetje… ik blijf wel van hem weg, echt ik doe m’n best, maar gewoon dat gevoel dat je krijgt dat je zo graag bij hem wilt zijn, dat knaagt best wel hard omdat je weet dat het niet kan.
En m’n beste vriendin had het een beetje door en toen zei ik ook tegen haar van; er zijn bepaalde dingen die niet kunnen, en dit is er één van.
Maarre… it’s driving me insane!

Girl don’t touch him!

Nou één ding is zeker… we zijn het wel allemaal met elkaar eens dat het dus echt soort van helemaal totaal hopeloos is… wow, kut man!
Maarja… Ik weet dat je wel weer een ander vind die je dan op dat moment weer helemaal geweldig vind.
Maar OMFG dit gevoel moet echt zo snel mogelijk weg, het liefst vandaag nog want we gaan vanavond weer uit met de hele groep… inclusief hem, zonder haar, en dan word ie dus weer handtastelijker en gezelliger en de situatie word moeilijker en moeilijker… Dus heeft niemand een drankje waardoor je ineens niet meer verliefd bent?:stuck_out_tongue:

Het is heel makkelijk, vanaf blijven!!
Hij heeft een vriendin… er zijn wel meer leuke jongens… ;3

Ja, daar heb ik ook last van. Maar probeer zoveel mogelijk bij hem weg te blijven. Al is dat niet altijd even makkelijk.

heeft je vriendin dan niet in de gaten dat jij hem ook leuk vind.
ik zou maar uitkijken, straks krijg je ruzie met haar.
en dat is dan ook voor niks

Stay away.

Dat is moeilijk voor je. Ik heb dat nog nooit meegemaakt, maar ik denk dat het voor iedereen het beste is dat je van hem weg blijft. Ga vooral niet op jongens jacht, dat maakt het alleen nog maar moeilijker. Ik wens je veel succes en sterkte!