uien voor haargroei

Heei meiden. Ik heb wel eens gehoord dat als je uien op je hoofdhuid doet je haar groeit? Dit geld ook voor knoflook, ei en olijfolie. Heeft iemand hier ervaring mee? Olijfolie heb ik zelf een keer al uitgeprobeerd en ook knoflook en ei. Ik zag wel een klein verschil maar het was niet groot. Nu ben ik van plan om het met uien te proberen… Heb namelijk mn haar verknipt en wilde sowieso langer haar.

Ik ben er zelf van overtuigd dat er niets is waarmee je haar sneller gaat groeien, maar hier zijn de meningen over verdeeld dus beschouw t maar als een up :slightly_smiling_face:

Geduld is een schone zaak.

Yes i know! Maar als je écht iets wilt dan wil je het zo snel mogelijk! :flushed:

Klopt, ik heb me er ook in verdiept. Je kunt het beste je haar gezond proberen te houden d.m.v. gezond eten, haarmasker etc. zodat je niet zo vaak naar de kapper hoeft. Wel is het geadviseerd om de drie maanden te gaan, ik heb laatst 8 maanden gewacht en toen moest er een heel stuk af (het was lelijk, droog, gewoon niet doen).

HAHA

Ik denk dat het leek alsof het sneller groeit je verbeelding was. Het enige wat een beetje zorgt voor sneller te laten groeien is een gezonde levensstijl en je hoofd masseren.

Volgens mij is er geen enkel product dat je haargroei stimuleert…

Jep, maar als je er op gaat zitten wachten duurt het alleen maar langer. Wanneer je er weinig aandacht aan besteedt gaat het veel sneller.

Verder; niet teveel fohnen/stijlen/etc. Daardoor breekt je haar juist weer sneller af. En vitamine B schijnt ook te helpen.

Het eerste dat ik dacht toen ik dit las, is hoe wil jij een ui in je haar stoppen? Pureren en dan in je haar smeren?

Ik durf er wel om te wedden dat je het na 3-4 dagen in je haar nog ruikt haha. Als ik uien snij op werk ruik ik dat nog vreselijk lang aan me vingers, laat staan in je haar?

Vitamine B wordt gebruikt bij de groei van je haar als bouwstof. Maar je moet er niet te veel van innemen. Te veel vitamine B kan ook gevolgen hebben :x Alleen vitamine C mag je onbeperkt… Maar dat heeft niet direct te maken met je haar :x