uhmm

OK!!!

beetje een zielig figuur
en ik heb zo het idee dat jij dit zelf bent.

Nee dit is mijn vriend maar bedankt he!!

Nee, dat is haar vriend ofzo. Heb ze gevonden op Facebook :’)
Maar waarom wil je die mening weten als je al een relatie met hem hebt. Sowieso vind ik het raar dat je de mening vraagt over iemands uiterlijk, aangezien dat voor iedereen persoonlijk is.

Ik vind hem wel okee… ^^
Hij is wel mooit gespierd, als ik het zo zie.
Maar het is jou vriend, wat jij vind is het belangrijkst.

Hij heeft een beetje een rare lach en zijn sixpack ziet er een beetje vreemd uit. Ik neem aan dat het zijn sixpack is. Ik vind z’n armen ook niet mooi.
Wel leuke wasknijpers trouwens.

Handiger om de foto rechtstreeks hier te plaatsen, ipv via een link. Nu ziet iedereen je voor- en achternaam. Gewoon een tip. :slightly_smiling_face:

-

Jaa lol ik dacht al hoe komt ze aan mn fb maar ik weet niet hoe dat moet ik ga het denk verwijderen het was meer omdat mijn vri3nd niet geloofd dat hij er goed uit ziet en ik.wouw het bewijzen mja never mind

Nu weet heel girlscene dat je . heet. Nice. Ik hoop dat je vriend dit niet vind. Wat als we allemaal hadden gezegd dat hij lelijk was? Had je het dan uitgemaakt?

Beetje aparte vraag, het gaat er toch om wat jij van hem vindt?

En zoals eerder gezegd, heeeeel handig om m zo neer te zetten, nu weet iedereen je naam enzo (alhoewel ik me afvraag of dat TS überhaupt iets kan schelen…)

Vind hem niet echt knap en zijn sixpack ziet er raar uit. (just being honest)

Volgens mij is hij idd te dun of hij traint alleen zijn bovenlijf… dat kan ook natuurlijk.

Alhoewel haar naam niet moeilijk te vinden was, vind ik het niet echt netjes dat je haar naam nog eens extra duidelijk vermeldt, zeker nu ze de foto heeft weggehaald :stuck_out_tongue:

Als jij je citaat ook even aanpast, is het opgelost.

ooh grapje je had het al weggehaald

TS, waarschijnlijk bedoelde je het allemaal gewoon heel anders dan hoe het op ons is overgekomen, maar dat had je ook wel een beetje kunnen verwachten. Maar oké, veel geluk verder met je vriend in elk geval.

Omg, jouw zinnetje aan de onderkant is echt geniaalXD

achjaa ik wist indd niet dat er zo op gereageerd was en indd anders bedoeld maar hoe verwijder is mijn account dit is niks voor mij :slightly_smiling_face:

Geen beginpost, slotje.