Uhmm zit ik nu in een relatie met deze jongen? Het is erg vaag.

Oke ik had/heb dus een beste vriend die ik opzich wel leuker vond dan alleen vrienden.
Hij bleek mij al vanaf het begin leuk te vinden, maar durfde dit niet tegen mij te vertellen.
Hij kan goed omgaan met mijn vrienden en hij had advies gevraagd aan een vriendin van mij.
Hij vroeg aan mijn vriendin wat hij het beste kon doen. Mijn vriendin had gezegd dat ik hem ook leuk vind en dat hij ervoor moest gaan.
De dag erna heb ik weer met hem afgesproken en hij had het plan om mij verkering te vragen (ja, ik vind verkering vragen ook wel kinderachtig). Uiteindelijk durfde hij dit niet en besloot hij in de avond naar mij te bellen om het alsnog te vragen.
Het was een heel kort gesprek en hij was echt heel zenuwachtig en zat continu te vloeken en te zeggen dat hij het kut vond om te vertellen. Uiteindelijk zei ik dat ik hem ook wel leuk vond.
De dag erna ging ik weer naar hem toe, met de verwachting dat we erover zouden praten en dat er ook wel iets zou gebeuren (daarmee bedoel ik zoenen). Er gebeurde helemaal niks en hij wou er niet over praten. Wel zag ik dat hij allemaal hartjes achter mijn naam had gezet op zijn telefoon en stuurt hij nu ook hartjes naar mij.
Ik weet niet wat hij van plan is, maar ik zie het nog niet gebeuren dat we op een romantische manier met elkaar om zullen gaan ofzo. En dat is in mijn ogen geen relatie en eigenlijk is mijn beeld over hem nu ook heel erg veranderd en vind ik hem alleen nog maar leuk als normale vriend.
Ik vind het een hele rare en ongemakkelijke situatie. Want volgensmij denkt hij dat we in een relatie zitten, maar ik denk er niet zo over.

Bespreek het toch met elkaar, het liefst face to face. En wees eerlijk naar elkaar

yay eindelijk reactie :grinning: (ja ik zat nolife te wachten). Ja dat is eigenlijk wel het beste, maar we vinden het allebei best lastig om erover te praten + hij is nu twee weken in Amsterdam naar zijn vader en dat is meer dan 20km van mij vandaan… Bellen wordt ook zo ongemakkelijk

20 km is toch niet zo ver? Ik reis elke dag 30 km naar m’n studentenstad lol. En anders kun je misschien ergens halverwege afspreken?

Dit. En wees voorzichtig met wat je zegt,jouw vriend was heel zenuwachtig en het lijkt erop dat hij het nu nog een beetje spannend vindt.

Dit.

Bespreek het met hem, face to face.

Anders kun je in de vakantie afspreken met elkaar en dan er over praten