Uhm ja dit moet ik ff kwjt

HeyHoiPloi,

Oké dit wilde ik dus echt ff kwijt…
Ik was dus met een vriendin bij een andere vriendin (snappen jullie het nog hahah we waren dus met z’n 3en) en ik had mijn laptop mee genomen omdat we op omegle wilden gaan (voor de lol :flushed:) en toen waren we er dus op blablabla en toen deed de site het niet meer dus gingen we op chatroulette (uuhh schrijf je dat zo) en op een gegeven moment wilde de site onze telefoon nummer dus wij waren zo van: HEELL NOO :rage:. En toen hadden m’n vriendinnen het idee om op tinychat met random mensen te chatten en ik was zo van: uuh ja ik heb geen zin meer zullen we film kijken. En 1 van de 2 zei: ja leuk welke? dus ik when a stranger calllss (ik wilde de film nog een keer zieenn) en opeens werd ik genegeerd dus ik 10x ja halloo ik heb geen zin haallloooo. en op een gegeven moment was ik het zat dus ik pak m’n oortjes en mobiel en ga random filmpjes op youtube kijken. En ik werd de heletijd genegeerd like wtf?? Dus ik werd boos zeg ik: Ik ga naar huis doei. En toen zei m’n vriendin opeens voel je weer gebruikt en ik dus: ja eigenlijk wel en toen ging ik me gevoelens enz uiten en JE RAAD HET AL IK WERD WEER GENEGEERD…??? dus ik pak m’n laptop en loop weg doe de deur keihard dicht en fiets in het donker alleen naar huis en toen ging ik appen van:

IK: De lamp van de gang staat nog aan…
Vriendin: oh oke wrm ging je opeens zo boos weg ik dacht wtf.
IK: ik voel me heel erg gebruikt… Ik dacht dat we iets zouden doen wat we alle 3 leuk vinden
Vriendin:ja
IK: en als iemand geen zin meer had stoppen. Ik ga doei (ik zat op de fiets duss)
Vriendin:wtf w8 jij gaat weg en dan word je boos op app
IK: ik zei toch dat ik naar huis ging?
Vriendin: OK

Oke nu denk ik: Wtf heb ik verkeerd gedaan en zouden jullie het anders doen, hebben jullie nog wat tips om het bij te leggen of zo iets? Ik wil echt geen ruzie met hun het zijn me 2 beste vriendinnen…

SNAAPPPEEN JULLIE HET NOG? :cold_sweat:

mygod hoe oud ben je

Indeed. GS is sinds kort kleutervrij.

Raad is?
Nee.

Oke

Wow ik snap het niet

Waarom voel je je gebruikt?

typp normaall, niemandd snapptt jouu.

HEEEEEELLL NO :rage:

Dit ga ik niet lezen.

Ook gewoon een topic openen met de titel ‘dit moet ik ff kwijt’ en gewoon allebei de wwjneek topics negeren, hoe krijg je het voor elkaar.

Ik huil :bowing_man:

uh ja jij had ergens geen zin in en zij wel, lekker boeiend
jij ging in je eentje zitten mokken, ik zou je ook negeren

Wauw.

Dit hele topic slaat nergens op…

Kan wel in een ander topic. En inderdaad, ik snap het ook niet.