Uhm Duidelijk Nog In Love Help <3

Heey Lieverds!!!

[b]Ik heb Gezien aan een reactie op mijn blog: I’M JUST A LADY WTF! van ‘‘Bella’’ dat mijn EX vriendje duidelijk nog ‘‘In Love’’ is op me… maaarrrrrr!!! ik weet niet hoe ik daar mee om moet gaan, ik zelf vind m nog wel leuk alleen hij is soms wel een klojo :flushed: alleen nu we niks meer met elkaar hebben is hij VEEEL charmanter dan eerst…maar mn vraag duid dus eigenlijk al… : hoe moet ik hiermee omgaan? :dry: ben een beetje confused :bored: …

Sweet Kisses Le Moi! :hugs:[/b]

ehm…wat?

titel mag niet in hoofdletters trouwens.

Hoe oud ben jij? Aan je manier van schrijven mag ik toch hopen dat je niet ouder dan 10 bent.

oké

En bedankt voor de ‘sweet kisses’ trouwens, daar was ik nou echt aan toe

Nou Het Spijt me zeer Mr-watweetikveel maar ik ben 13 en heb een lichte vorm van dislectie kun je alsjeblieft eens wat aardiger zijn de volgende keer en gewoon VRAGEN wat er aan de hand is ?!?! merci!

http://img713.imageshack.us/img713/6065/lachenn.gif

bedankt nog he :sunglasses:

Gaat niet om je spelling meisje, maar de manier waarop je schrijft. Anyway, van wat ik er uit kan begrijpen, hoe weet je dat hij nog ‘in love’ op je is, vind je hem nou wel of niet leuk, en ja uhm negeren als je hem niet leuk vindt?

god, wat schaam ik me voor mijn leeftijdsgenoten

als t iriteerd reageer dn gwn niet ofz wtje

Wat een geweldige spelling, en ik reageer wanneer ik wil.

wat jij wilt lieverd!
trouwens… nog nooit gehoord van AFKORTINGEN?

lees anders mn laatste blog daar staat t uitgelegd

Dat zijn geen officiële afkortingen liefje, dat is kinderachtige “breezah-taal”. Op het forum hier prefereren wij hier normaal abn.

Alsjeblieft noem me geen lieverd, en sinds wanneer hoort slechte werkwoordspelling dan bij afkortingen als ik vragen mag?

En dit ja

Leuke naam octopus, geweldig liedje ook haha

^ haha, dankjewel! ik vind het vooral een tof nummer omdat ringo hem zingt :'D

Bedoel je niet ook ‘‘Avec moi’’ ipv van ‘‘Le moi’’