Guys ik wil jullie mening!
Ik heb sinds kort een vriend en het is allemaal super leuk. We hebben ongeveer 2 weken gescharreld voordat hij mij vroeg om zijn vriendin te zijn (I know, quick).
Nu is het pas anderhalve maand uit met zijn ex vriendin, ik kende hem nog niet toen hij het had uitgemaakt en het was volledig zijn eigen keuze. Hij zegt ook dat hij er 100% achterstaat.
Toch besteed hij nog best veel aandacht aan zijn ex, ze is de typische “crazy ex girlfriend” en is totaaaaaaal niet blij dat hij haar gedumpt heeft. Ze stalkt hem regelmatig en stuurt zelfs haar vriendinnen op hem af. Gelukkig gebeurt alles over social media maar toch zit het me niet lekker.
Laatst poste hij foto’s van ons 2en op Facebook en meteen begon een vriendin van zijn ex erop te reageren en zijn ex vriendin likede het bericht.
Ook kan hij inloggen op zijn ex zijn Facebook en heeft hij gezien dat ze hem elke dag wel een stuk of 5 keer opzoekt, mijn naam staat er ook regelmatig tussen. Ik zelf vind het vrij raar dat hij dat opzoekt.
Nu, zoals jullie misschien wel snappen, zit ik hier best mee. Het is echt een geweldige jongen en ik ben echt gek op hem. Ik zie opzich wel iets serieus gebeuren, hij zegt precies hetzelfde. Hij wilt me vaak zien, we Skypen soms, hij plant allemaal leuke dingen die we kunnen doen, hij wilt dat ik zijn ouders ontmoet en hij zegt vaak zat hoe leuk ie me vind.
Toch ben ik een beetje in de war door dit. Wat vinden jullie?
Ik ben zoooooo bang dat ik herkend word.