Ugh, wat een dom wijf is z'n moeder!

Ik vind de moeder van m’n vriendje een beetje een stom mens. Ze loopt er soms bijvoorbeeld door heen te kleppen als ik met m’n vriendje aan de telefoon ben, en dat is iets wat ik echt heel irritant vind. Dan zegt hij bijvoorbeeld van ‘‘Ik ben tegen 7 uur bij jou’’ en dan hoor je har op de achtergrond ‘‘Nee, 8 uur!!’’.
En vandaag zou ik bij hem blijven slapen, krijg ik vanochtend een smsje dat z’n moeder de vloer in de was gaat zetten dus dat ze het liever niet heeft. Dan denk ik echt van; Oh my god, we hadden dit vorige week al afgesproken. Zet dan lekker een andere keer je ‘‘vloer in de was’’… En ik snap dan ook niet dat hij dat niet denkt.
& Een andere keer slapen kan ook niet want hij gaat op vakantie.

Maarja, stel ik me aan of…?

Meer meisjes die dit hebben met ‘‘zijn moeder’’? ;p

Oeh dat is echt iritand
moet zijn moeder jouw niet dan of wat?
wel raar ja…

Ja mijn vriendin had een vriendje en diens moeder was ook zo’n zeikwijf; die belde die jongen om het half uur als die bij mijn vriendin was…

En hij is bijna 19.

hahahahahah sorry:$

zijn moeder die zoekt ruzie om niks ze is in de overgang…
gaat helemaal compleet door het lint voor niks:P

Omg dat is echt zwaar irritant =S

Waarom laat je hem niet naar jou komen?

Oh, ben blij dat ik dus niet de enigste ben die dat heeft.

Ik zei ook al van blijf dan bij mij slapen, maar dat kon ook niet want hij moest z’n moeder 's ochtends helpen met de spullen aan de kant zetten. Ik zou zeggen; bekijk jij het even.

Misschien dat je met hem praat en zegt hoe irri je het vind enzo!

Haha sommige moeders zijn gewoon zo.
En dan vooral die met een zoon! Die zijn gewoon bang dat ze afgepakt worden…
Heel ergelijk :stuck_out_tongue: Heb het ook met mijn vriend :wink:
Alleen die ‘‘kiest’’ gelukkig wel voor mij!
Maar het neemt niet weg dat het jammer is…

mijn vriendje zijn moeder is wel cool
alleen we mogen niet klef doen in huis
en we mogen niet alleen op zijn kamer zijn

wat we of course wel doen :grinning_face_with_smiling_eyes:

maar goed dat is omdat ik 14 ben en hij 17,
dus zijn moeder wil niet dat wij seks hebben

hahah omg die moeder mag je denk ik niet dn…
en jij stelt je helemaal niet aan hoor :stuck_out_tongue:

ajus(K)

De moeder van mijn vriendje is gewoon oké hoor. Soms zeurt ze wel, maar dat is nooit tegen mij xD Ik mag daar ook altijd blijven slapen en eten enzo, vinden ze alleen maar leuk, en bij mij thuis het zelfde. Ben daar echt blij mee =P

Maar goed, je stelt je niet aan, moeders van vriendjes kunnen soms lastig zijn =P

Nogal vervelend ja…
Ik denk dat je het hem zou moeten vertellen dat het je dwars zit?
Of hij reageert hetzelfde, en zegt er wat over, of hij wordt boos omdat het toch zijn moeder is?

[b]Hmm, Dat is erg vervelend.
Tjah wat kan je daar bij doen?
Misschien gwoon een beetje een band proberen te maken met zijn moeder dat ze ziet dat je wel een aardig meisje bent… En misschien is ze zelf dan ook niet zo erg meer.
Maar je weet moeders zijn ERG beschermend over hun kinderen…
Misschien is ze bang dat ze haar zoon kwijt raakt ?? …

Succes.xD
xoxo[/b]

Iewl, wat een verschrikkelijke moeder zeg! Gelukkig is de moeder van mijn vriendje wel aardig - oke heb je ook niks aan - Maar in ieder geval, ik zou zo vaak mogelijk bij jou afspreken en verder weet ik het eigenlijk ook niet. Misschien aan je vriendje vragen of hij eens met zijn moeder wil gaan praten ofzo?

ARGHH! heel irritant
mijn vriend heeft ook zo’n vreeselijke moeder
vanaf begin af aan mag zij mij niet en ik haar niet.
want ze heeft de gewoonte om 's ochtens als ik daar blij slapen gewoon zijn kamer in te lopen, lekker als je daar ongeveer naakt ligt.
en ze bemoeid zich ook overal mee, een tijdje terug had ik zelfs ruzie met haar omdat m’n vriend te vaak bij mij zou zijn!
maar als het echt niet klikt tussen jullie, gewoon maar aardig doen en niet teveel van aantrekken

Wow, rot voor je!
Ik zou het eerst gewoon tegen je vriend zeggen dat je dat niet fijn vind.
Ik mag wel van geluk spreken dat mijn schoonmoeder niet zo is…

Dat is very irritant!
Ik heb er geen last van want hij woont lekker op zichzelf (:
En gelukkig heb ik zelf ook geen zeurende moeder.

haha mijn schoonmoeder is juist superlief, ze heeft zelf een shirtje voor me gekocht omdat ze 'm ‘helemaal bij mij vond passen’ enzo (A)

maar wel kut dat ze zo zeikt zeg :’)